“Super service! ”
Anmeldelse av Duomo

Duomo
Vurdert som nr. 14 av 224 Restauranter i Chaweng
Kjøkken: Italiensk
God for: Familier med barn, Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Romantisk, Store grupper
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 26. januar 2019 via mobile enheter

Kjempegod mat og ypperlig service! Vi hadde med oss ei på 1,5 år, de har ingen barnemeny men lagde akkurat det vi ønsket i en liten porsjon til en billig penge. Pasta penne med parmesan falt virkelig i smak og ble slukt av hun lille. Hun fikk også utrolig mye oppmerksomhet og betjeningen gjorde alt de kunne for å gjøre besøket vårt så bra som mulig!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 592elisabethc

Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Vi var her to ganger i løpet av ferien, og like fornøyd begge gangene. Kjempe god mat, hyggelig betjening og god service. Koselig italiensk restaurant med et godt utvalg.

Takk, Siri O
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Har spiste på Duomo mange ganger og har aldri blitt skuffet. Autentiske og smakfulle italienske retter. Kan anbefale dagens retter som tar utgangspunkt i tilgjengelige råvarer. Ypperlig service og gode priser.

Takk, Baard S
Anmeldt 8. juli 2018 via mobile enheter

Fikk anbefalt dette stedet av noen på hotellet. Det var under renovering så det var litt rotet utenfor, menn inni var det en koselig atmosfære og god matlukt. Hyggelig betjening og veldig god mat. Beste pastaen jeg har spist på lenge, god oppfølging angående om vi likte maten og var fornøyde. En veldig fin kveld og vi skal tilbake

Takk, 529steint
Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Ikke la fronten til denne restauranten lure deg. Det kan se litt rotete og halvveis ut, men innenfor er stemningen varm, god og italiensk. Personalet har glimt i øyet, og har tid til å spøke litt ekstra med barna :) Maten var ypperlig, fra bruschetta til ekte italiensk is! Både voksne og barn var meget fornøyde Bestill bord på forhånd, her er det få bord å ta av!

Takk, Ulla H

Reisende som så på Duomo, så også på

Har du vært i Duomo? Del dine erfaringer!