“Et moderne sted med grei mat.”
Anmeldelse av Baci Italian Bar & Grill

Baci Italian Bar & Grill
Vurdert som nr. 31 av 224 Restauranter i Chaweng
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Vi spiste en pizza til lunsj som var grei. Vi merket at vi var på en italiensk restaurant. Vi kunne godt tenkt oss litt høyere bord.
Betjeningen var grei og serviceinnstilt.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 827knutw

Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Nydelig bruschetta, veldig god pizza som falt i smak og hyggelig personale. Anbefales om man er i området

Takk, Livml
Anmeldt 22. januar 2017 via mobile enheter

Takk for en hyggelig opplevelse mr."Rossi" god mat og hyggelig personale! Tommel opp! Lasagnen var meget god! Var noe av det beste jeg har smakt på lenge

Dato for besøk: januar 2017
Takk, Christian E
Anmeldt 22. januar 2017 via mobile enheter

Super service, veldig hyggelig personale og bra mat;) mannen min elsker lasagne'n der og bruschetta'n var kjempe god;)

Dato for besøk: januar 2017
Takk, 630kristinee
Anmeldt 23. april 2016 via mobile enheter

Resturanten skiller seg litt ut mår man går forbi. Det ser nyere og freshere ut en de andre stedene. Servicen var utmerket, kelnerne fulgte godt med og var veldig tilstede. Maten var derimot ikke det jeg forventet til den prisen. Vi var litt uheldig og fikk ikke biffen medium stekt men godt stekt. Det så bra ut på tallerkenen, bra anrettet. Men regningen var på 2100 bath å det var for to retter med biff og en øl og en cola. Da bør maten være perfekt det klarte de ikke.

Dato for besøk: april 2016
2  Takk, thomasnovum

Reisende som så på Baci Italian Bar & Grill, så også på

Har du vært i Baci Italian Bar & Grill? Del dine erfaringer!