Anmeldt 29. november 2018

Fint og sjarmerende hotell helt ved stranden av chaweng litt utenfor bystøyen som for oss var perfekt flotte fine rom med minibar... Leide moped kjørte Øyen rundt på forskjellige severdigheter Anbefales

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Jan G
Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Hei. Ok beliggenhet, tar 10 min å gå til sentrum. Pass på å få rom på sjøsiden, det er der strand og frokost er. Store rom og bra bad. Rent og pent. Fin strand med senger på stranden og basseng. Litt uoppmerksom personal ved basseng. Lite høflig. Fikk fort hjelp på resten av hotellet fikk dusje i 3 etasje da vi hadde sent fly. Flott strand

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Hartge
Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Bodde her 2 uker i juni. Kjempefint og rent rom. Hyggelig personale og god frokost. Hotellet ligger sentralt i Chaweng. Rimelig hotell, mye for pengene! Fineste delen av stranda, og 2 basseng. Flinke massører.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 858mtorres
Anmeldt 16. oktober 2017 via mobile enheter

Dette hotellet er fint. Vi måtte be personalet om å skifte på sengen da sengetøyet så skittent ut da vi kom, men utenom det så var opplevelsen av dette hotellet veldig bra! Hotellet ligger på standen, og har egne solstoler på stranden som er innenfor en "grense" som de har laget. Selgere som vandrer på stranden kommer ikke bort til deg og maser på deg om å kjøpe noe så lenge du ligger på hotellet sine solsenger! Det syntes jeg var utrolig fint, slapp unna mye mas på grunn av det.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, 111tinah
Anmeldt 9. august 2017

Dette hotellet må oppleves ,nylig oppusset og fremstår veldig bra,personelet er helt fantastisk,det er som å komme hjem hver gang vi er her.
Kan anbefales på det sterkeste..Her reiser vi tilbake så snart vi har fridager ledige..

Romtips: 2 eiier 3 etg er best. og ocean wing.
Dato for oppholdet: juli 2017
  • Reisetype: Reiste med venner