“Flott restaurant”

Kjøkken: Italiensk, Pizza, Thai, Moderne
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 3. september 2019

Fantastisk biff fra Australia og god lasagne.God service hyggelig priser. Fine hyggelige lokaler litt støy ytterst

Dato for besøk: september 2019
Takk, Terje M

Anmeldt 11. juli 2019 via mobile enheter

Super service og fantastisk mat, og ikke minst god vin. Betjeningen var veldig hyggelige og oppmerksomme, kommer gjerne igjen.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 281audv
Anmeldt 4. mars 2017 via mobile enheter

Avslappende sted å sette seg i en travel gate. Nydelig mat og drikke til en billig penge.
Betjeningen er på pletten og varter deg opp med det samme
Godt internett
Supert å bare chille med en kald drikke å se på livet, men også god mat om man vil spise
Vårt favorittsted på chaweng

Dato for besøk: mars 2017
Takk, sivtrude70
Anmeldt 21. juli 2016 via mobile enheter

Konge Mat :-)
Dette er min sønns favoritt plass "verdens beste pizza"
Den er kjempe god , men ikke bare den thai retter og steak er også good ..

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Morten E
Nogra, SM manager på Spago', svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2016

Dear Morten E, thanks for great review it's always nice when our dishes are appreciated. As our pizza cooked in a wood oven always with the best ingredients.
Hope see you soon
BR

Anmeldt 4. februar 2015

Ligger i hovedgaten. God service og hyggelig betjening. Alt jeg har spist har vært veldig godt. Rødvin til en grei pris. Toalettene rene og fine.

Dato for besøk: januar 2015
Takk, class2017

Reisende som så på Spago', så også på

Har du vært i Spago'? Del dine erfaringer!