Anmeldt 24. januar 2018 via mobile enheter

Vi brukte mye tid på å lese oss opp på hvor vi skulle bo på Koh Samui. Banana Fan Sea Resort skilte seg ut så vi valgte dette. Det kunne ikke vært bedre!! Stranden er nydelig, bra frokost og bra restaurant. Fint bassengområde med mange solsenger, men vi lå stort sett kun ved stranden for den er fantastisk. Her er det gratis solsenger og beach-bar. På kvelden er restauranten flyttet ned på stranden, live musikk er det også. Personalet er veldig hyggelige og møter deg med et smil hele dagen. I lobbyen kan du bestille utflukter, funker kjempe bra. Vi hadde rom ved lobbyen og det var bra, men neste gang vil vi ha nede i hagen. Ja, det blir en neste gang! Herifra kan du gå til alt, taxi trenger man ikke. Rolig og fint, men vil man ha litt mer liv kan man tusle bortover stranden til Ark. Anbefales på det sterkeste!! Vi kommer igjen neste år!

Opphold: januar 2018, reiste som et par
1  Takk, LeifHallvard
Anmeldt 26. juli 2016

Nok 1 år og nok en gang på Banana fan sea. Dette er 7 gangen vi er her med hele familien. Lokasjon kan ikke bli bedre, ligger på den beste plassen av chawengstranden. Personal er nesten som familie, de er bare helt fantastiske. Så skal du bo på et hotel som tar vare på gjestene sine er dette stedet. Ikke rart at nesten alle som er her har bodd her før. Et hotell med sjarm og glede.

Romtips: Rom 508 er vel det billigste og største rommet. Har du barn spør etter 508 ;D
  • Opphold: juli 2016, reiste med familie
1  Takk, Moffen
ManagementBFS, General Manager på Banana Fan Sea Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. oktober 2016

Dear guests,

Wow, 7 times with us and you seems have another good stay and bring another good memory home, this make us so proud and encouraging Banana Fan Sea team so very much, hope the 8th visit will be very soon, can't wait to have you back.

Sarawut Khotamee (Art)

Anmeldt 28. juni 2016 via mobile enheter

Som gjester på Banana fan sea følte vi oss ivaretatt allerede når vi landet på flyplassen og ble hentet av en bil fra hotellet. Sjaføren, YUT , bød på kaldt vann og kalde kluter. Fint rom med et velfungerende kjøleskap. Rommet ble ordnet 2 ganger om dagen. Personalet gjør alt de kan for å gi deg en hærlig ferie.Med et smil Bra kjøkken, bra frokost. Servering på stranda. Dessuten er anlegget rundt rommene som en frodig,tropisk hage. Vi vil tilbake!

Opphold: juni 2016, reiste som et par
Takk, FruHelgerud
ManagementBFS, General Manager på Banana Fan Sea Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juli 2016

Dear guest,

Than you for take time to write a super good review about us we very appreciate, and I am so glad that you enjoyed your holiday here at our resort.

Our team try very hard to ensure all guests will leave with satisfaction and bring a good memory home.

I am very happy to hear that you already think about to return to visit us again so please kindly feel free to let me know which I will ensure your next stay will be better, i can be reached at gm@bananafansea.com

Sarawut Khotamee (Art).

Anmeldt 4. juni 2016

Rommet hvar meget bra og renholdet hvar utmerket.kort avstand til strand og gratis solsenger! Frokosten var helt grei og bra resturang var det også..vi var der utenom sesong,men de hadde noe underholdning og grillparty et par kvelder..

Romtips: Vi hadde en bungalow,men hvis vi kommer tilbake velger vi et rom. De har litt større innv plass.Det hvar stille og rolig inne på området..
  • Opphold: mai 2016, reiste med venner
Takk, Jan K
ManagementBFS, General Manager på Banana Fan Sea Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juni 2016

Dear guest,

We would like to thank you for taking time to write your positive comments about us, hope we can have chance to have you back again for another wonderful holidays.

Please kindly feel free to contact anyone of us for your next holiday here.

Sarawut Khotamee (Art)

Anmeldt 29. mars 2016 via mobile enheter

Vi har bodd her siden hotellet var nytt, og vi kommer igjen og igjen. Vi har reist mye i Asia og opplevd flere gode hoteller rundt omkring. Men det er noe eget med dette hotellet. Menneskene som jobber her er alle imøtekommende og smilene. Frokosten har et enormt utvalg av forskjellig mat og det samme kan jeg si om restauranten. Beliggenheten er perfekt, midt på stranden på Chaweng Beach. Tusen takk til alle på Banana Fan som gjør ferien vår magisk

Opphold: mars 2016, reiste som et par
Takk, MonaR635
ManagementBFS, Management Team på Banana Fan Sea Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. april 2016

Dear Mona R Sawasdee Khub
First of all we would like to thank you for being a loyal guest to Banana fan sea Resort We greatly appreciate loyalty and happy to read that the hotel gets better and better. We are honored that you consider this Thank you so much for your nice words about the staff They will be happy to know you loved the job they do.
We look forward to welcoming you back on your next visit!

Banana Management Team