Chaweng Regent Beach Resort(Chaweng)(Mye for pengene!)
Sawadee.com
Besparingsvarsel! 25 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 25 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 251 per natt.

Sheraton Samui Resort(Chaweng)(Mye for pengene!)
  • Svømmebasseng
Nora Buri Resort & Spa(Chaweng)(Mye for pengene!)
  • Gratis parkering
Baan Samui Resort(Chaweng)(Mye for pengene!)
  • Svømmebasseng
OZO Chaweng Samui(Chaweng)(Mye for pengene!)
  • Gratis parkering
Chaweng Cove Beach Resort(Chaweng)(Mye for pengene!)
  • Gratis parkering
Amari Koh Samui(Chaweng)(Mye for pengene!)
  • Gratis parkering
Impiana Resort Chaweng Noi(Chaweng)(Mye for pengene!)
Priceline
  • Gratis parkering
Iyara Beach Hotel & Plaza(Chaweng)(Mye for pengene!)
Priceline
Besparingsvarsel! 18 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 18 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 89 per natt.

Novotel Samui Resort Chaweng Beach Kandaburi(Chaweng)(Mye for pengene!)
Cancelon
  • Frokost inkludert
Et TripAdvisor-medlem
Anmeldt 13. juli 2017 via mobile enheter

Nydelig anlegg, som ligger på stranden Chaweng. Kort avstand til kjøpesenter ca 1,3 km og restauranter. Hyggelig betjening og mulighet for mange aktiviteter på hotellet. Veldig god frokost. I gaten bak hotellet finner man vaskeri, frisør, skredder og 7-eleven.

Opphold: juli 2017, reiste med familie
Takk, Et TripAdvisor-medlem
Joe C, Quality Manager på Centara Grand Beach Resort Samui, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2017

Kjære venn
Takk for at du deler dine observasjoner. Vi er glade for at du hadde en morsom og avslappende ferie.
Vi håper at du vil vurdere å returnere.
hilsen,

Anmeldt 16. desember 2015

Flotte basseng i flott hage, bra frokost. Noe slitte rom, men ellers bra.
Flott service bra solsenger og service Bør oppleves. Litt dyrt.
Direkte på stranden. bra beach restaurant. Fantastisk for barn, mange aktiviteter

• Opphold: juni 2015, reiste som et par
1  Takk, Jan Ove B
Joe C, Quality Manager på Centara Grand Beach Resort Samui, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. desember 2015

Kjære Jan Ove B,

Takk for at du deler dine erfaringer med leserne her på Trip Advisor. Vi er glade for at du hadde en hyggelig ferie, og håper å ønske deg velkommen tilbake igjen.

Oppriktig,

Anmeldt 5. juli 2015

Vi var på både Centara Villas og Cantara Resort, dersom jeg skulle booke igjen hadde jeg tatt Cantara Resort uten å tenkt meg om! Personalet er svært hyggelige her, det har den perfekte location, Nydelig strand med mange solsenger på. Det er nært alt. Maten på hotellet er upåklagelig. Mange aktivitet for barn i alle aldere. En av de beste hotellene vi har vært på!

• Opphold: juli 2015, reiste som et par
3  Takk, Alexandra A
Joe C, Quality Manager på Centara Grand Beach Resort Samui, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2015

Kjære Alexandra A,

Unnskyld min språkferdigheter Mangel på norsk. Jeg bruker Google.

Takk for at du valgte Centara (to ganger) for sommerferien.

Vi setter pris på at du tar deg tid til å dele din anmeldelse på Trip Advisor.

Vi var glade for å se at de fleste av våre fasiliteter møtte forventningene, og at du hadde en hyggelig ferie generelle.

Takk igjen for å dele dine kommentarer med oss. Vi vil gjerne ønske deg velkommen tilbake igjen.

Inntil neste gang, vi er fortsatt ... til tjeneste.

Joe Clasby

Anmeldt 5. april 2015

Meget bra Resort !
Absolutt beste del av Chaweng- stranden. Både renest, passe lang-grunt, og gode solforhold hele dagen ( det siste på grunn av bred Strand ) gode solsenger både på stranda og ved bassengområdene.
Ville aldri bodd langt nord, der korallrevet dere ser på kartene ødelegger alt på stranda( urent og alt for varmt vann, og alt for lang-grunt)
Meget bra frokost. Alle rom har sjøutsikt. God og justerbar AC på rommet. Ikke noen problemer med varmt vann. Alt fungerte utmerket på det velholdte anlegget.
Som på de fleste av denne type Resorter er det litt synd at mat / drikke blir veldig mye dyrere enn på alle konkurrentene på beachen på begge sider, men her velger man jo selv hvor man går.
Blir litt unfair å sammenligne også med et flott stort anlegg, og små beachutsalg :-)

Romtips: Prøv å få en ad de 2 øverste etasjene
  • Opphold: april 2015, reiste som et par
3  Takk, John_Inge2014
Joe C, Quality Manager på Centara Grand Beach Resort Samui, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. april 2015

Kjære John_Inge2014,

Takk for at du deler din vurdering på Trip Advisor forum.
Vi er glad for at du likte frokost og hotellets fasiliteter.

Du er riktig om stranden i nærheten av rev. Vannet er varmt og stillestående.

Vi håper å ønske deg velkommen tilbake for en tredje besøk før for lenge.

Vennlig Hilsen,

Anmeldt 11. november 2014 via mobile enheter

Stort resort på stranden. Fine uteområder med basseng og jacuzzi. Meget hyggelig personale. Bra frokost, lunch og middag. En mengde restauranter, butikker og kjøpesenter (Central Festival) rett rundt hjørnet. Frister med en tur tilbake neste år. Koh Samui er det beste området sålangt i Thailand.

Opphold: november 2014
4  Takk, SchlechtOpa
Joe C, Quality Manager på Centara Grand Beach Resort Samui, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. november 2014

Kjære SchlechtOpa,

Unnskyld meg. Jeg må bruke Google til å forsøke norsk språk slik at det ikke vil være perfekt. Takk for at du deler din vurdering. Vi har faktisk mange norske gjester denne tiden av året. Det er vår regntiden, men det kan være en fordel å chill av Norge!
Vi er glade for at du kommer tilbake neste år og ser frem til ditt neste besøk.

hilsen,

Dear SchlechtOpa,

Please excuse me. I must use Google to attempt Norwegian language so it won’t be perfect. Thank you for sharing your review. We actually have a good percentage of Norwegian guests this time of year. This is our rainy season but it may be preferable to the chill of Norway!
We are happy that you will return next year and look forward to your next visit.

Regards,