Anmeldt 22. september 2018

Vi hadde hotel pickup- så ankomst var enkelt og simpelt! Vi ankom litt tidlig så kunne ikke sjekke inn med en gang, men fikk tilgang til håndkle så man kan bade Imens. Plassering er perfekt! Stranden lett tilgjengelig hvor det er kun for de som bor på ozo. Securitas som passer på, og solsengen var kjempegode!

Dato for oppholdet: september 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, malintveraa
Anmeldt 4. oktober 2017 via mobile enheter

Vi var her i lav sesongen. Vi trivdes veldig godt på dette hotellet. Rommene var rene og flotte med en moderne internasjonalt preg. Stille plass men der var litt lytt fra gangen. God frokost med bra utvalg og stor lunsj meny. Deilig drinker og gode smoothie. Men kunne hatt bedre vin.
Ligger på stranden, så en kunne velge mellom basseng og strand. Veldig greit når en heller ville dukke seg i bassenget. Hyggelig og hjelpsom betjening. Ble tatt godt vare på. Kommer veldig gjerne tilbake

Dato for oppholdet: oktober 2017
1  Takk, Kunstliv
Anmeldt 13. februar 2017 via mobile enheter

Helt fantastisk! Kjempe hyggelig personale og nydelige drinker og mat på hotellet! Frokost buffen var nydelig, masse forskjellig og deilig ferske frukt juice;) anbefales på det sterkeste!;) savner stedet allerede;)

Dato for oppholdet: januar 2017
1  Takk, 630kristinee
Anmeldt 22. januar 2017

midt på stranden, men rolig og avslappende der, flott basseng og 2 barer, service innstilt personale og utrolig god frokost, mange muligheter for å både ligge ved stranden i skyggen eller ved bassenget, veldig god rengjøring der, annbefales

Romtips: så ut som alle rom mot bassenget var de beste
Dato for oppholdet: januar 2017
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Erikdansken
Anmeldt 7. desember 2016 via mobile enheter

Hotellet er nytt og stilfult. Rommene er veldig små, men senga er bra og wifi fungerer utmerket. Hotellet ligger helt i enden så hvis du har tenkt å henge mye i bargatene osv blir det en lang gåtur. Taxi er dyrt på Samui. Er nok et område for de som vil ha det rolig. Ligger ca 10 min gange unna Central Festival.
Frokosten er stor og variert. Bassenget er også stort, med strandkanten rett ved siden av. Servicen er bra. Sjøutsikt fra rommet er veldig overdrevent.

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, Svennebanan666