“Kjempebra pasta retter”

Kjøkken: Italiensk
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Reservasjoner
Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Vi bestilte ravioli med rose saus og kremet kylling pasta. Begge var veldig gode, spesielt kylling pasta med shitakesopp. Hyggelig betjening. Verdt et besøk.

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, Hansen1971

Anmeldt 4. oktober 2017 via mobile enheter

Meg og min venninne Spiste rettene Nr 18 og 19. Vi var meget fornøyd. Det var masse gode smaker, råvarene virket ferske og pølsene var spicy og gode. Grei pris, og rosè vinen den beste her på øya så langt hvertfall. Hyggelig betjening og god service. Må nok ta en lunsj også her. Anbefaler plassen.

Dato for besøk: oktober 2017
2  Takk, Kunstliv
Anmeldt 27. juli 2016 via mobile enheter

Jeg og kjæresten min dro her grunnet gode anmeldelser på Trip Advisor. Vi spiste foccacia til forrett, som ikke minnet om vanlig foccacia, heller små oppskjærte baguetter med litt krydder på. Vi bestilte begge pasta carbonara til hovedrett, og pastaen var ikke fersk, og ikke godt nok kokt, samt sausen var tynn og lite smak på. Vi spiste sjokoladefondant og tiramisu til dessert, og begge disse to smakte. Personalet var hyggelig, men maten kan man få bedre på hvilken som helst annen restaurant.

Takk, Benedikte V
Anmeldt 22. juli 2016 via mobile enheter

Vi var 3 voksne og 2 barn. Måtte vente to timer på maten. Servitøren som tok i mot bestillingen virket veldig ukonsentrert. Da maten endelig kom, ble jeg utrolig skuffet over retten jeg bestilte. Nr. 9 Alfredo. Denne skulle inneholde shitakesopp og bacon. To bacon biter!!! Mye sopp og saus. Pastaen var al dente, eneste som var positivt.

Takk, Common D
Anmeldt 8. juli 2016

Dro med fem venner.

Sjekket dette stedet på tripadvisor, virket veldig bra, og vi gledet oss til å dra, men endte opp med å bli skuffet over opplevelsen.

- Jeg nekter å tro at jeg fikk hjemmelaget pasta carbonara. Pasta carbonara er den retten jeg bestiller flest ganger når jeg spiser ute, men dette er første gangen jeg har fått servert pasta carbonara med pose-saus. Min pasta var ikke tykk og kremet, den var våt, smakte lite og tynn. Vi var tre som bestilte carbonara, ingen var fornøyd.
- Det var masse maur i sukkerglasset vi fikk da vi bestilte noe kaffegreier.
- De tre andre bestilte forskjellige pastaretter, ingen av dem var heller kjempefornøyd.
- Forventet mer med tanke på hvor dyrt det var, (betalte 3000 baht for seks personer, ikke inkludert drikke - billig i norsk stand, men ikke thailandsk) og hvor god omtale dem faktisk hadde fått her på tripadvisor.
- Tok veldig lang tid før vi fikk hovedretten, og det tok rundt 40 minutt før vi fikk desserten. Desserten var for øvrig god, foccaciaen også, og ølen - det var det eneste.
- Det er forresten ikke aircondition på restauranten, så det var en varm affære, men de hadde heldigvis en vifte.
- En av oss spurte om det var mulig å få carbonara uten parmesan (som var toppingen, den var ikke rørt inn da vi fikk den), men det sa de ikke var mulig. Parmesanen måtte ligge oppå pastaen..
- Syns det er kjipt å gi så dårlig omtale, men føler rett skal være rett. Kommer aldri tilbake hit.

2  Takk, tanja-rasa

Reisende som så på Pasta House, så også på

Har du vært i Pasta House? Del dine erfaringer!