3 personer ser på dette hotellet
Vio.com
Anmeldt 29. august 2018

Dette kunne ha vært en anmeldelse om hvor fantastiske ansatte det er på
Briza Resort, men dessverre får denne anmeldelsen en annen vinkling.

Kort fortalt ble vi svindlet for 13.000 baht av Customer Relationship
Manager når han booket våre utflukter. Dette skjedde ved at vi ble
presentert for ulike utflukter, og spesielt ble «7 hidden island» med
Happy Samui anbefalt. Vi betalte 15.000 baht for privat speed boat
charter, men havnet på en longtail boat som var i så dårlig forfatning
at den ikke taklet bølgene på havet og motoren stoppet flere ganger da
den gikk varm. Det viste seg at dette var en helt annen leverandør og
turen i utgangspunktet skulle koste 6.000 baht. Det samme skjedde et par
dag senere da vi skulle på atv – jungle safari.

Vi bruker Tripadvisor mye, og valgte «x Quad Samui» på grunn av det gode ryktet og fokus på sikkerhet, selv om de var litt dyrere enn andre tilsvarende tilbydere.
Vi ga beskjed til Customer Relationship Manager om hvilken leverandør vi
ønsket, det var ingen tvil om at vi ville booke hos «x Quad Samui». Vi
betalte 19.600 baht. Det viste seg igjen at vi havnet hos en annen
leverandør som I utgangspunktet kostet 15.600 baht. Vi fikk kvittering
på å ha betalt 15.000 baht og 19.600 baht, betalingen skjedde direkte
til Customer Relationship Manager og til resepsjonen.

Vi fattet mistankeetter utflukt nr 2. og etter litt research fant vi ut at vi hadde blitt
lurt og hvordan denne scammen fungerte. Etter å ha lest på Trip Advisor
om hvordan gjester som har klaget til har opplevd å bli behandlet valgte
vi å konfrontere hotellet først når vi kom hjem. Dette for å unngå
konflikt med ledelsen og ikke for å ødelegge resten av ferien. Vi sendte
avgårde det vi hadde av bevis (bilder, brosjyrer, kvitteringer) til
hotellet, og etter en uke med korrespondanse valgte ledelsen ved Briza å konfrontere Customer Relationship Manager som innrømmet ugjerningen. Vedkommende mistet jobben, hotellet ga oss en unnskyldning, men ønsket ikke å refundere beløpet. Derimot kunne de tilby rabatt ved neste opphold, noe som er uaktuelt for oss.

Til tross for dette hadde vi 3 flotte uker på Koh Samui, øya har mye å by på. Vi kommer tilbake, men ikke til Briza.

Dato for oppholdet: juli 2018
4  Takk, Monica L
Anmeldt 20. april 2017 via mobile enheter

Vi er på jentetur og valgte første stopp til Koh Samui og Briza Beach resort. Vi leier en Villa med eget basseng og rommet er helt topp. Senger noe harde og litt ekstra innsats på rengjøringen så har vi ingenting å sette fingeren på.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, 566lillm
GROMGR, Guest Relations Manager på The Briza Beach Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. april 2017

Dear Valued guest,

Thank you very much for sharing a review of your experience at The Briza beach Resort, Koh Samui. We are delighted to read there were many memorable aspects of your stay and that you had an enjoyable vacation in Koh Samui.

However, we are sorry there were uncomfortable bed for you and we appreciate your constructive feedback on how to improve. We will take steps to ensure the level of bed quality is as good as you experienced elsewhere in the resort.

Please accept my apologies that I did not have the pleasure of meeting you personally during your stay. I love meeting all our guests, but I also respect their privacy and try not to be too intrusive whilst they are enjoying the resort. However, I hope there will be an opportunity to introduce myself the next time you return to The Briza beach resort.

Yours Sincerely
Ken
On behalf of the Briza beach resort management team

Anmeldt 14. mars 2016 via mobile enheter

Fantastisk kjekt hotell, utrolig god service og ikke minst hyggelig personal. Kunne ikke vært bedre beliggenhet. Rolig plass som gir rom for avslappende ferie. Veldig harde og vonde senger var det eneste minuset.

Dato for oppholdet: mars 2016
Takk, RandiJ135
Anmeldt 13. oktober 2015

Store fine rom, og greit bad og balkong. Greit å være røyker der da en kunne røyke ute. <kjempegod mat og god service i restauranten, men en måtte enkelte ganger vente lenge på maten. Servicen var spesielt god på Front Beach, som også serverte drikke på stranden. Positivt med gratis solsenger på stranden, og håndkle til bruk på stranden fikk en låne. Dårlig belysning utendørs i trapper og på gangstiene mellom leilighetene.

Dato for oppholdet: oktober 2015
Takk, piratmormor
Anmeldt 18. august 2015

Vi bodde på hotellet i to dager helt i slutten av ferien vår. Dette er uten tvil det hotellet vi har fått best service på iløpet av vår tre uker lange ferie i Thailand. Ken som jobber her var helt fantastisk, og vi opplevde han nesten som vår egen assistent. Alle i staben var smilende og gjorde sitt ytterste for at vi skulle ha et fint opphold.
Beliggenheten er perfekt dersom man ønsker litt rolige omgivelser. Tok bare 10 minutter å gå inn til Chaweng.
Kommer garantert til å bo her igjen!

Dato for oppholdet: august 2015
Takk, KassandraBergen
GROMGR, Guest Relations Manager på The Briza Beach Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2015

Dear Ms. Kassandra,

Thank you very much for your kind review. I am pleased to know that you have enjoyed your overall experience at our hotel and found the location to be ideal for your trip.
We are so delighted to know that even the shortest time you spend in our hotel you feel the comport and notice our sincerity to feel how importance of your presence each of you in our hotel.
we are lucky that our hotel located not in the heart area of Chaweng in that case you will get the peaceful place that ideal for your holliday.

We certainly past this nice and good comment of you to the Team members Of The Briza Beach Resort ans Spa Koh Samui Thailand.

We hope we get the opportunity to welcome you back again one day soon.

Best Regards
Ken
On Behalf of The Briza Beach Resort Management Team.