“God mat helt ved stranden ”
Anmeldelse av Greek Village Restaurant

Greek Village Restaurant
Vurdert som nr. 8 av 93 Restauranter i Sidari
Kjøkken: Gresk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 6 juli 2016 via mobile enheter

Veldig god mat , greit personale og fine lokaler. Anbefales for et enkelt måltid eller full middag. Service midt på treet, ellers bra.

Takk, Eirik S

Anmeldt 9 oktober 2015 via mobile enheter

En hyggelig restaurant med god mat. Personalet er svært hyggelig.
Vi valgte å spise der 3 ganger.
Herlig å se utover havet.

Takk, Hans-Ketil A
Anmeldt 4 september 2015 via mobile enheter

Jeg og min samboer gikk hit etter tips fra tripadviser. Fra gata ser restauranten tom ut, men på baksiden er det en nydelig uteservering med utsikt til havet. Her var det nesten fullt når vi kom. Allikevel hilste alle servitører på oss, og vi fikk raskt menyer og drikke.
Begge valgte å spise tradisjonelle greske retter, og jeg gikk for Grandpas lamb shank - som jeg må si er det beste jeg har fått servert på mine reiser til Hellas. Kjøttet var deilig mørt og smakene generelt var kjempe godt.
Greek Village er alt i alt en hyggelig restaurant med vennlig betjening og god mat. Og heller ikke dyrt. Anbefales!

Takk, Anette B
Anmeldt 19 juli 2015 via mobile enheter

Maten var god, men toalettene var grusomme. Hvorfor er det ikke såpe ved vasken? Nydelig beliggenhet ved stranden. Totalt helt ok

Takk, Gunn Hege A
Anmeldt 7 juli 2015

Vi ble heldigvis ikke dårlige etter besøket på denne restauranten, og takker for det. Maten var tørr og smakløs og kaffen var i et kapittel for seg, verre enn pulverkaffe. Damene i familien besøkte toalettene og brakk seg nesten ved returen. Feriens lavmål så langt og nå sjekkes toalettene alltid FØR det bestilles mat. Det eneste positive var at restaurantens gjester får bruke solsengene utenfor på stranden gratis.

Takk, Knuto

Reisende som så på Greek Village Restaurant, så også på

Har du vært i Greek Village Restaurant? Del dine erfaringer!