“Besøk for is og kaffe”
Anmeldelse av Arti kafé

Arti kafé
Vurdert som nr. 3 av 26 Restauranter i Hemsedal
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Tomt for to smaker kuleis. Kaffen var god. Veldig hyggelig betjening. Rask og fin betjening og service. Fine sitteplasser både inne og ute. Anbefales.

Takk, christopherl509

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

God mat og fornuftige priser. Hyggelig betjening og bra med parkering. Sentralt, men vanskelig å se fra hovedveien.

Takk, Norwegian76
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

En hyggelig café med godt utvalg av deilig hjemmebakst og ulike varme og kalde retter. Vi spiste en saftig og god burger med poteter til lunsj for 179kr. Hadde jeg ikke vært så mett, ville jeg ha kjøpt et skolebrød, for de så himmelsk gode ut!

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Lihag
Anmeldt 4. januar 2018 via mobile enheter

Søte jenter serverer autentisk og jeg tror kortreist mat . Stedet er litt gjemt på baksiden av sporten og bak matbutikken, men ta lunsjen der!

Dato for besøk: januar 2018
2  Takk, 60haraldr
Anmeldt 4. april 2017 via mobile enheter

Veldig hyggelig sted med gode bakevarer, god service, nydelig kaffe og te i mange varianter. Noe for enhver smak

Dato for besøk: april 2017
Takk, lasser284

Reisende som så på Arti kafé, så også på

Hemsedal, Hemsedal kommune

Har du vært i Arti kafé? Del dine erfaringer!