Agoda.com
Priceline
Anmeldt 2. oktober 2017

Flott perle av et sted på fjellet. Var der i bryllup Oktober 2017. Flotte hytter med ganske høy standard. Flotte turmuligheter med vakker natur på alle kanter.
Tillatt med hund.
Fantastisk god og vellaget mat, både frokost og middag.
God løksuppe servert i gapahuken utendørs. flotte lokaler både i festsal og hovedhus.
Godt gjennomført arrangement i henhold til bryllup sett med gjest sine øyne.
Ønsker oss tilbake.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, anutten35
Anmeldt 26. april 2017

For femte påske på rad på Harahorn. Selv med lite snø er dette et herlig sted. Super service fra de ansatte, mat og vin i ypperste klasse og et sted som bare gjør at skuldrene senkes. Anbefales på det sterkeste

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, Runar N
Anmeldt 7. april 2017 via mobile enheter

Helt fantastisk mat - alle måltider. Gode valgmuligheter på både mat og drikke.
Bra service, men ikke fantastisk, derfor ikke maks poengsum, samt litt forbedringsmuliheter på romvask.
OBS: GPS kan styre deg i feil retning, vent med avkjørsel til du ser skilt til Harahorn.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, 538anderst
Anmeldt 21. desember 2016

For ett fantastisk sted, med utrolig god mat og personlig service. Her er det flotte hytter i mange ulike størrelser, med kjøkkenkrok, gode senger og badstue. Perfekt for teambuilding. Vi hadde også en super lunsj i gapahuken, med morsomme aktiviteter. Stedet kan anbefales til alle typer arrangementer.

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, Teigs1
Anmeldt 20. juli 2016 via mobile enheter

Var der på firmatur en helg. Et fantastisk sted, utrolig god mat, meget hyggelig betjening og en meget god atmosfære. Alt er gjennomført der og ingenting overlatt til tilfeldigheter. Stedet anbefales på det varmeste! De hadde til og med en egen hytte i utkanten av området der vi kunne ha nachspiel uten å forstyrre andre.

Dato for oppholdet: april 2016
Takk, paaegela