Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

For en velkomst! Været var vakkert, naturen praktfull og en særs hyggelig Jørgen tok oss vel i mot. En herlig platte med mange smakfulle varianter av lokalt speket kjøtt og modne oster, servert med vidunderlig brød og husets egen akevitt til lokalt øl, ble vårt første møte med stedets gastronomi.
Etter en tur innover i fjellheimen var det på tide med forfriskning, på den solfylte terrassen utenfor hovedhuset. Og snart ble det servert middag i gårdens storstue: først en amuse bouche bestående av flatbrød med lettgravet sik (fra et vann i nærheten), selvplukket ramsløk, rogn og rømme, så Lange, deretter lokalt villam og til slutt en skikkelig søtbombe av en sjokoladesak med nysyltet rabarbra. Gode viner dertil. Varm og uformell service.
Solnedgang på terrassen med gårdens egen gin, hvor limeskiven var byttet ut med tyttebær ble en flott avslutning, før vi ruslet inn i vår «Veslebui» for en god natts søvn.
Frokosten neste dag var en drøm.
Takk for en herlig opplevelse, den aller beste på vår to ukers ferietur i Vest- og Sørland!

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, 55elinb
Anmeldt 23. juni 2020 via mobile enheter

Dette hotellet skal jeg besøke igjen. Som tatt ut av et eventyr, med tunene rundt. Personalet kom meg i møte og disket opp. Ta el-sykkel fra Hemsedal og tråkk deg gjennom jordbruk og hytter. Vel fremme venter eventyrlig utsikt.

Dato for oppholdet: juni 2020
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, WernerF136
Anmeldt 31. desember 2018 via mobile enheter

Jeg var så heldig å få oppleve Harahorn hotell og restaurant jule/nyttårshelgen 2018/19. Dette unike stedet, ligger naturskjønt og fredfullt til kun 15 min biltur fra Hemsedal på 1100 meters høyde. Det er en ren nytelse å være gjest. Varmen fra personalet samt atmosfæren i og rundt dette unike stedet, er noe som anbefales på det sterkeste.
REIS DIT - NYT DET!

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, L5684FVgutujan
Anmeldt 2. oktober 2017

Flott perle av et sted på fjellet. Var der i bryllup Oktober 2017. Flotte hytter med ganske høy standard. Flotte turmuligheter med vakker natur på alle kanter.
Tillatt med hund.
Fantastisk god og vellaget mat, både frokost og middag.
God løksuppe servert i gapahuken utendørs. flotte lokaler både i festsal og hovedhus.
Godt gjennomført arrangement i henhold til bryllup sett med gjest sine øyne.
Ønsker oss tilbake.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, anutten35
Anmeldt 26. april 2017

For femte påske på rad på Harahorn. Selv med lite snø er dette et herlig sted. Super service fra de ansatte, mat og vin i ypperste klasse og et sted som bare gjør at skuldrene senkes. Anbefales på det sterkeste

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, Runar N