Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Heldigvis var dette bare en overnatting. Vi trodde hotellet var stengt når vi kom, men det var under oppussing. Allikevel hadde de gjester i annekset. Det var ingen fasiliteter tilgjengelig av noe slag, og arbeidere sto på stiillas utenfor vinduene. De brukte høyttrykksspyler på vegg og vinduer så vi var nødt til å gå ut! Ikke et sted var det da å sitte hverken ute eller inne. Dette var nesten ikke til å tro! Burde vært stengt. Vi fikk 100 kroner i avslag da!

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, Hilbal
Anmeldt 21. januar 2018 via mobile enheter

Jeg og mannen min hadde bestilt et deluxe rom. Når vi kom ble vi møtt av hyggelig personale og innsjekk gikk uproblematisk. Rommet var pent og rent. Vannkoker og te på rommet, sofakrok og tv. Sengene er de beste vi har sovet i på hotell. Mannen min hadde vært kvalm og dårlig på natta og klarte ikke komme seg til frokost. Fikk lov av hyggelig og serviceinnstilt personale til å ta med frokost på rommet til han. Frokosten hadde greit utvalg og smakte bra. De hadde også vaffeljern slik at man kunne steke seg fersk vaffel.

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, LeneJe
Anmeldt 9. juli 2017 via mobile enheter

Pluss:
- god seng
- godt vanntrykk i dusjen
- Internett på vårt rom
- søndagsåpen Kiwi på andre siden av veien

Minus:
- mye trafikk rett utenfor, veldig bråkete å ha vinduet oppe.
- ingen airconditioning på rommet, så man må ha vinduet oppe hvis det er varmt.
- mørke rom, lite lys.
- trangt bad, dårlig layout. Vanskelig å bruke speilet på grunn av diger vask foran (hvis det er viktig for deg)
- ødelagt TV på vårt rom, fikk ingen info om dette på forhånd.
- veldig lytt, både fra gang og andre rom. Mulig å lytte til andres samtaler.
- ingen info om frokost på nettside eller rom.
- ingen frokost å få 09.30 på en søndag.

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, 353ragnhildl
Anmeldt 26. februar 2017 via mobile enheter

Hyggelig betjening og hotelkan anbefales. Litt dårlig meny , men tipset om litt bedre utvalg.Hyggelig fjellstue med sjel.Ligger greit til med hensyn til alt ski, resturanter og butikker. Rommene var rene og grei standar.

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, Line B
Anmeldt 17. oktober 2016 via mobile enheter

Det er trist at dette hotellet er nedbemannet. Det har mye potensiale da det ligner et godt gammeldags høyfjellshotell. Maten og servicen var topp og rommet nostalgisk. For en fantastisk opplevelse det kunne blitt om alt fortsatt var i drift.
Litt langt fra Hemsedal- ikke mulighet til å gå hjem fra sentrum.

Dato for oppholdet: februar 2016
Takk, HenriBn