“Hyggelig spisested med meget god mat.”
Anmeldelse av Elgen Bar

Elgen Bar
Vurdert som nr. 12 av 24 Restauranter i Hemsedal
Anmeldt 11. august 2021

Prøvde forskjellige retter og dessert som var av meget god kvalitet. Dette stedet kan absolutt anbefales. Helt greit prisnivå og betjening som virkelig fulgte opp.

Takk, pauldage

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat og drikke. Bestilte biff som var helt perfekt med sykt god bearnaise :) pomfrites var også helt nydelig! Anbefaler et besøk her

Takk, sjanet89
Anmeldt 6. juli 2021

Vi kan ikke få rost denne lille perlen av en restaurant og bar nok. Vi bestilte indrefileten de hadde, og den var så perfekt som man kan få det.
Betjeningen var i en klasse for seg selv, og gjorde besøket våres til en minneverdig opplevelse.

Stemningen i lokalet, kombinert med de ansattes fantastiske servicekunnskaper gjorde at vi følte oss godt tatt vare på som gjester.

Er det et sted i Hemsedal vi vil anbefale så er det, Elgen. Hit kommer vi igjen!

Takk, Tainooz
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig restaurant, fin og rask service. Greit utvalg av øl og annen drikke.
Koslig stemning. I tillegg til at det er fin beliggenhet. Anbefaler denne restauranten/puben. Vil gjerne komme tilbake.

Takk, christopherl509
Anmeldt 2. desember 2019 via mobile enheter

Elgen Bar ligger i Skogstad Hotell. Vi bodde der en helg og spiste på Elgen to kvelder. Koselig lokale men litt lite. Menyen var ikke så stor, men maten var god. Spesielt pizzaen var helt topp. Men et stort minus for min del var at når jeg fikk regningen hadde de lagt på en del mer enn vi hadde bestilt. Jeg oppdaget ikke dette før jeg var på rommet. Så jeg gikk tilbake å sa ifra, og da ordnet de raskt opp og jeg fikk pengene igjen. Dette siste drar litt ned vurderingen.

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, 74-tattoo

Reisende som så på Elgen Bar, så også på

Hemsedal, Hemsedal kommune

Har du vært i Elgen Bar? Del dine erfaringer!