Travelocity
Orbitz.com
Priceline
Anmeldt 25. februar 2020 via mobile enheter

Superfint sted (visuelt) men absolut ikke et sted å spise mat med familie/venner. Lyden i restauranten er så høy at det er umulig å holde en samtale rundt bordet, og ja - vi liker en fest, men ikke rundt middagsbordet. Maten gir ingen ekstra øyne på terningen: Terningkast 2, og da er det det visuelle som trekker opp (arkitekten - interiørarkitekt / designer har gjort en flott jobb)

Takk, 378eirikg
Anmeldt 21. februar 2020

Leverte over forventning. Meget flott hotell, hyggelig personale og god mat. Deilig utsikt til flotte fjell, skiheis rett utenfor døra. Gjennomført

De negative anmeldelsene kjenner jeg meg ikke igjen i.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, JoachimW75555
Anmeldt 20. februar 2020

Hvis du vil oppleve et fresht sted med kul atmosfære, litt layback, men samtidig et personale som yter sitt ytterste skal du oppsøke Fyri resort. Svært behagelige store senger som sikrer en god natt søvn. Et spektakulært lounch-område med åpen peis, masse aktiviteter som biljard, shuffelboard med mer som gjør oppholdet unikt i norsk sammenheng. Dette lounch-området finner du ikke andre steder i Norge. MÅ oppleves.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, stianstenbek
Anmeldt 18. februar 2020

Vi bodde her én natt tidlig februar. Hotellet var fint, men det bar veldig preg av at det er uferdig. Det var elektrikerarbeid i lobbyen som gjorde det litt vanskeligere å kunne slappe av med shuffleboard eller andre spill. Om natten var det både arbeid med vinkelsliper utenfor vinduet og høy musikk fra lobbyen, selv om det skulle vært stille etter midnatt (dette var hverdag). Å klage til lobby hjalp ikke da det var flere folk i lobbyen som ville ha musikk, så det ble veiepunktet. Gravemaskinen begynte klokka 07:00 så da ble det ikke mye søvn.

At de har fullbooket hotell når hotellet åpenbart ikke er ferdig er én ting, men at de ikke tar kritikk eller følger sine egne stilleregler er ikke bra. Jeg ville uansett ikke ha booket dette hotellet før etter arbeidet er ferdig til høsten. Kanskje de har fått lært opp personalet også da.

Frokosten hadde forresten også ganske lite utvalg.

Men middagen var god og hotellet er flott altså. Bare synd resten trekker ned.

Romtips: Ikke velg et rom som er rett over lobbyen da musikken høres godt. 3XX
Takk, 315andersa
Anmeldt 16. februar 2020

Alt er perfekt, bortsett fra det jeg skriver om i det jeg ikke likte. Fantastisk personale, og da mener jeg alle vi var i kontakt med ,veldig fine rom, gode senger, sinnsykt bra mat i restauranten, godt utvalg på vin, nydelig design på hotellet. Lett å komme seg i bakken. Her vil jeg absolutt komme tilbake, hvis de får skrudd ned musikken litt

Hva jeg ikke likte: Musikken var altfor høy i restauranten. Vi hørte ikke hverandre, kelnere hørte ikke hva vi sa. Og det var helt umulig for de ansatte å skru musikken en tanke ned. Noen har bestemt at konseptet er "Livlig" og da er det vel et eller annet program som styrer volum og musikk. Vi målte den til 90 dB på det høyeste. (Ja, vi lastet ned en app for å måle) 85 dB er det maksimale det kan være på en arbeidsplass i forhold til arbeidsmiljøloven. Dette må hotellet gjøre noe med.
Frokost: Varm mat som er kald, pålegg som er inntørket, så her trengs det litt skjerpings.
Og det bærer preg av å ikke være ferdig utbygget.

1  Takk, Truls E
Thea Haugen, Annet på Fyri Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. februar 2020

Kjære gjest!

Først og fremst, tusen takk for din flotte tilbakemelding og at du har gitt oss 5 av 5! Det setter vi stor pris på!

Vi har endelig fått skrudd ned musikken etter mange tilbakemeldinger på det, og nå har vi endelig fått skrudd ned volumet på musikken. Takk for tilbakemelding på det, vi skal sørge for at det hvert fall holder seg under 85dB, man skal jo ikke tulle med loven! Vi skal også ta en titt på frokosten og sørge for at de får beskjed, sånn skal vi ikke ha det her

Så utrolig hyggelig at personalet vårt var på topp, at maten var bra og at du likte rommene - det gleder oss virkelig å høre!

Vi håper du kommer tilbake ved en senere anledning.

Powder Turns & Fluffy Beds

Best regards/Vennlig hilsen