Travelocity
Orbitz.com
Priceline
Anmeldt 18. august 2020

Blid mottakelse i resepsjonen
Supert rom og god mat, litt lang ventetid på hovedrett (Nyåpning etter Covid 19 pause)
Pool Club med aldersgrense over 16 år, passet meg og min vennegjeng veldig bra.
Vi kommer tilbake .

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, pettern541
Alice Pålsson, Annet på Fyri Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. september 2020

Wow! Tack så mycket PEtter541 för din recension hos oss!
Vi älskar läsa att vår personal är trevlig, tack - detta kommer vi visa vårt team på Fyri!

Så kul du gillar rummet och maten, trots väntetid - vi öppnade den 13 augusti som du själv skrivit om vår nyöppning och jobbar aktivt på service för gäster och din feedback har varit nyttig för oss!

Kul du gillade vår nya Pool Club!

Varmt välkommen tillbaka till oss snart!

/Alice, Room division manager

Anmeldt 25. februar 2020 via mobile enheter

Superfint sted (visuelt) men absolut ikke et sted å spise mat med familie/venner. Lyden i restauranten er så høy at det er umulig å holde en samtale rundt bordet, og ja - vi liker en fest, men ikke rundt middagsbordet. Maten gir ingen ekstra øyne på terningen: Terningkast 2, og da er det det visuelle som trekker opp (arkitekten - interiørarkitekt / designer har gjort en flott jobb)

Takk, 378eirikg
Anmeldt 21. februar 2020

Leverte over forventning. Meget flott hotell, hyggelig personale og god mat. Deilig utsikt til flotte fjell, skiheis rett utenfor døra. Gjennomført

De negative anmeldelsene kjenner jeg meg ikke igjen i.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, JoachimW75555
Anmeldt 20. februar 2020

Hvis du vil oppleve et fresht sted med kul atmosfære, litt layback, men samtidig et personale som yter sitt ytterste skal du oppsøke Fyri resort. Svært behagelige store senger som sikrer en god natt søvn. Et spektakulært lounch-område med åpen peis, masse aktiviteter som biljard, shuffelboard med mer som gjør oppholdet unikt i norsk sammenheng. Dette lounch-området finner du ikke andre steder i Norge. MÅ oppleves.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, stianstenbek
Anmeldt 18. februar 2020

Vi bodde her én natt tidlig februar. Hotellet var fint, men det bar veldig preg av at det er uferdig. Det var elektrikerarbeid i lobbyen som gjorde det litt vanskeligere å kunne slappe av med shuffleboard eller andre spill. Om natten var det både arbeid med vinkelsliper utenfor vinduet og høy musikk fra lobbyen, selv om det skulle vært stille etter midnatt (dette var hverdag). Å klage til lobby hjalp ikke da det var flere folk i lobbyen som ville ha musikk, så det ble veiepunktet. Gravemaskinen begynte klokka 07:00 så da ble det ikke mye søvn.

At de har fullbooket hotell når hotellet åpenbart ikke er ferdig er én ting, men at de ikke tar kritikk eller følger sine egne stilleregler er ikke bra. Jeg ville uansett ikke ha booket dette hotellet før etter arbeidet er ferdig til høsten. Kanskje de har fått lært opp personalet også da.

Frokosten hadde forresten også ganske lite utvalg.

Men middagen var god og hotellet er flott altså. Bare synd resten trekker ned.

Romtips: Ikke velg et rom som er rett over lobbyen da musikken høres godt. 3XX
Takk, 315andersa