Travelocity
Orbitz.com
Priceline
Anmeldt 24. august 2020

Skulle overnatte på hotellet 13. august. Men min kone begynte å føde på vei mot hotellet og vi måtte avbestille. Dette var selvfølgelig ikke god nok grunn til å få endret på oppholdet, så dermed gikk det i vasken.

Jeg skjønner selvfølgelig at man har en booking policy og at jeg etter reglene her ikke hadde rett til å få noe hjelp. Men i så spesielle tilfeller som mitt er det noe som heter kundeservice, som gjerne skal trumfe policy. Så jeg vil tro at du må dra andre steder for å finne et sted å bo med noenlunde service.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, Andreas116036
Alice Pålsson, Annet på Fyri Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. september 2020

Hej Andreas116036!

Först av allt vill jag skriva otroligt mycket grattis till dig och din kone för er nya familjemedlem!

Jag beklagar att du upplevde dålig service hos oss och det är något vi verkligen inte vill man ska uppleva.
Du får gärna kontakta mig direkt på alice@fyriresort.com

Hoppas höra ifrån dig,
Alice

Anmeldt 18. august 2020

Blid mottakelse i resepsjonen
Supert rom og god mat, litt lang ventetid på hovedrett (Nyåpning etter Covid 19 pause)
Pool Club med aldersgrense over 16 år, passet meg og min vennegjeng veldig bra.
Vi kommer tilbake .

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, pettern541

Wow! Tack så mycket PEtter541 för din recension hos oss!
Vi älskar läsa att vår personal är trevlig, tack - detta kommer vi visa vårt team på Fyri!

Så kul du gillar rummet och maten, trots väntetid - vi öppnade den 13 augusti som du själv skrivit om vår nyöppning och jobbar aktivt på service för gäster och din feedback har varit nyttig för oss!

Kul du gillade vår nya Pool Club!

Varmt välkommen tillbaka till oss snart!

/Alice, Room division manager

Anmeldt 25. februar 2020 via mobile enheter

Superfint sted (visuelt) men absolut ikke et sted å spise mat med familie/venner. Lyden i restauranten er så høy at det er umulig å holde en samtale rundt bordet, og ja - vi liker en fest, men ikke rundt middagsbordet. Maten gir ingen ekstra øyne på terningen: Terningkast 2, og da er det det visuelle som trekker opp (arkitekten - interiørarkitekt / designer har gjort en flott jobb)

Takk, 378eirikg
Anmeldt 21. februar 2020

Leverte over forventning. Meget flott hotell, hyggelig personale og god mat. Deilig utsikt til flotte fjell, skiheis rett utenfor døra. Gjennomført

De negative anmeldelsene kjenner jeg meg ikke igjen i.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, JoachimW75555
Anmeldt 20. februar 2020

Hvis du vil oppleve et fresht sted med kul atmosfære, litt layback, men samtidig et personale som yter sitt ytterste skal du oppsøke Fyri resort. Svært behagelige store senger som sikrer en god natt søvn. Et spektakulært lounch-område med åpen peis, masse aktiviteter som biljard, shuffelboard med mer som gjør oppholdet unikt i norsk sammenheng. Dette lounch-området finner du ikke andre steder i Norge. MÅ oppleves.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, stianstenbek