2 personer ser på dette hotellet
Orbitz.comUSD 152
FindHotelUSD 168
CheapTicketsUSD 152
Anmeldt 4. oktober 2020 via mobile enheter

Jeg og kone har blitt behandlet som den kongelige familien, på vårt lille staycation på Fyri! Veldig relaxing i pool-club, utrolig utrolig god mat og tusen tusen takk til Emilie i restauranten som fikk oss til å slappe av og tok vare på oss til de maximale i løpet av helgen. Så fin jente. Hit kommer vi tilbake i vinter men kidsa! Tack Fyri!!!!

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, fantastisc9
Anmeldt 27. september 2020 via mobile enheter

Veldig flott hotell med nydelig interiør. Veldig hyggelig og avslappende atmosfære, de ansatte er imøtekommende og serviceinnstilte. Blir nok strålende her på vinteren med ski inn/ut. Når det gjelder tiltak i forhold til koronasmitte prøver Fyri og gjøre sitt, MEN å ha åpen frokostbuffe med 20-30 stk i kø holder ikke, ( lørdagsmorgen) , vi ga dere beskjed om det, syns ikke det holder at dere sier at dere forholder dere til myndighetene anbefalinger, det er lov å gjøre det bedre slik at dere også hjelper til å unngå smittespredning i samfunnet. Gleder meg til å komme tilbake en vinter når Covid-19 er historie.

2  Takk, NilsDyr
Anmeldt 9. september 2020

Vi fikk aldri bodd her. Etter flere dager med å prøve å ringe og sende mail uten respons, ga vi opp! Vi prøvde å komme i kontakt fordi nettsiden har dårlig informasjon om inngang SPA og Poolbar for hotellets gjester, det står kun om tilbudspakker med middag og Poolbar.

Vi prøvde også å booke en slik pakke med rom på hotellets nettside, men siden fungerte ikke. Melding: "Du har ikke valgt datoer enda" kom opp flere ganger.

Ikke svar på mail, og ingen som tar telefonen antyder veldig dårlig service, så vi valgte et annet hotell for vinterferie.

Takk, Andrine70
Alice Pålsson, Annet på Fyri Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2020

Hej Andrine70,

Tack før din feedback ang du inte får tag på oss på Fyri Resort.
Vi har under hösten öppet torsdagar till söndagar men har en bokningsavdelning som ska vara tillgänglig, om vi missat era samtal och mail ber jag så hemskt mycket om ursäkt.

Har ni frågor ang hotellet och våra pakke vi tillbuder så tveka inte höra av dig till mig - om intresset att komma till oss fortsatt finns.

Venlig helsning,
Alice Pålsson
alice@fyriresort.com

Anmeldt 7. september 2020

Vi hadde en veldig flott opplevelse på Fyri. Flotte rom med gode senger, og fellesarealene er rett og slett utrolige. Vi hadde litt problemer med bookingen vår, men Eric i resepsjonen ordnet opp med fantastisk service.

Anbefales!

Takk, M5775QGchristopherj
Alice Pålsson, Annet på Fyri Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. september 2020

Vad underbart läst ni hade en flott opplevelse hos oss på Fyri och gillade våra rum och fellesarealene lika mycket som oss!

Tack för ni tagit er tid med skriva denna recension!

Anmeldt 6. september 2020

Tusen takk for oss! Utrolig koselig hotell, med en koselig og lun atmosfære. Og med super service fra Eric, ble opplevelsen helt enestående!! For et sted, for et hotell og for en fantastisk mann!!

Familien
Lefranc

Takk, paullL1554IW

Wow, tusen tack för super härlig recension hos oss!

Varmt välkomna tillbaka till Fyri igen!