9 personer ser på dette hotellet
Expedia.comUSD 172
FindHotelUSD 172
HurbUSD 191
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Vi bestilte hotellrom fordi vi hadde lyst å bade og overnatte med jentungen på 2. Når vi bestilte så sto det ingenting om at det var 16 år aldersgrense i badefasilitetene, som i tillegg hadde en tilleggsavgift. Hotellrommet og hotellet i seg selv var nytt og fint. Men musikken som var overalt på hotellet, selv i gangen der rommene er, var for høy og ble egentlig bare plagsomt.
Frokosten var bra.

Takk, Bernt-Thorleif J
Anmeldt 18. juli 2021

Flott hotell, men ble altfor ‘fancy’. Frokosten var nydelig , middag spiste vi ute. Prøvde meg på en kyllingsalat til lunch, det var noe kylling og mye byggris. Sa fra at det burde stå i menyen. Det mest negative var at badestedet ikke var gratis for hotellets gjester. 295 for å bade i 2 basseng. Fikk også bare være der i to timer til den prisen.

1  Takk, junek664
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Skuffet. Flotte fellesområder, men skuffende spa-avdeling. Kun 2 små bassenger, ikke jaccuzzi. Dyrt sted som ga lite valuta for pengene. Trangt dobbeltrom som ikke hadde plass til mer enn en stol og dårlig plass for bagasje. Hyggelig restaurant men ikke alle sitteplasser var gode å spise på om man ikke har en veldig lang overkropp. Flere servitører i restauranten virket totalt fjerne. Prøvde flere ganger å servere feil mat på feil bord, og ølmenyen kunne de ingen ting om. Gratis elbillader er bra, men den gav ekstremt lite kW. Dette stedet besøker jeg ikke på nytt.

Takk, 496terjeb
Anmeldt 4. juli 2021

Veldig skuffende. Fint hotell, men ikke noe mer. En dyr pakkepris, maten var spesiell, dårlig utvalg, desset var ikke inkludert. Bassengene var kalde, AC på rommet i ustand, treningsrom i ustand, ikke verdt pengene!

Takk, marisF539FY
Anmeldt 24. juni 2021 via mobile enheter

Fin beliggenhet i flotte Hemsedal. Hotellet er med sitt særegne mørke maksimalistiske interiør et friskt pust i den nordiske minimalismen. Fine rom. God mat. Bassengområde var skuffende. Området rundt hotellet er litt preget av byggeaktivitet og litt halvferdig.

Dato for oppholdet: mai 2021
2  Takk, 275marcusk
Alice Pålsson, Annet på Fyri Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juni 2021

Hej 275marcusk,

Först, tack för du skrivit här om din vistelse hos oss på Fyri Resort!
Vad kul att läsa att du syns det är en frisk pust med vår interiör på Fyri, vi älskar hur Fyri är!
Så kul läsa om du liker maten och våra rum. Du nämner att vår Pool Club var skuffende, har du möjlighet återkoppla till mig angående vad du saknade och vad som var en besvikelse?
Vi tar väldigt tacksamt emot all feedback vi får för att kunna utvecklas och bli bättre varje dag!

Du nämner ang byggaktivitet runt Fyri Resort,i Hemsedal sker det en massa ting och det utvecklas runt om i hele Hemsedal - vilket vi tycker är otroligt kul!

Kontakta mig gärna på alice@fyriresort.com om du har möjlighet utveckla vad du saknade i vår Pool Club!

Tack igen för din feedback och hoppas du önskar komma tillbaka till oss en annan gång!

Vennlig hilsen,
Alice,