8 personer ser på dette hotellet
FindHotelUSD 172
Orbitz.comUSD 172
HurbUSD 191
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig dårlig service. Ringte inn og bestilte en flaske Prosecco som en overraskelse til brudeparet inkl et kort med en hyggelig hilsen. Dette skulle settes kjølig på rommet litt sent på kvelden da brudeparet ville ankomme sent.

Jeg gjentok flere ganger at dette skulle betales av meg.

Fikk enn ordrebekreftelse i brudens navn. Sendte mail og skrev tydelig at dette ikke skulle belastes brudeparet, men betales av meg samt minnet om sen ankomst.

Etter 2 purringer fikk jeg endelig en lenke til betaling.

Brudeparet ankommer, det meste mangler på rommet, vinen har de satt inn mange timer før de kom så is var smeltet og vinen varm. 26 grader på rommet og ingen mulighet for å skru ned varmen.
Kortet som skulle følge med vinen manglet, morgenkåper manglet osv.

Middag ble servert samtidig som ventebrød og varm laget lenge før den ble servert, lunken..tok 5 min fra bestilling til den ble servert. Ingen unnskyldning fra servitør.

Mailer sendt hotellet ble besvart med en frekk tone.

Toppen av det hele var når hotellet belastet brudeparet for vinen jeg hadde bestilt og betalt.

Aldri mer Fyri om man ønsker god service.

3  Takk, 808ingunns
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Vi bestilte hotellrom fordi vi hadde lyst å bade og overnatte med jentungen på 2. Når vi bestilte så sto det ingenting om at det var 16 år aldersgrense i badefasilitetene, som i tillegg hadde en tilleggsavgift. Hotellrommet og hotellet i seg selv var nytt og fint. Men musikken som var overalt på hotellet, selv i gangen der rommene er, var for høy og ble egentlig bare plagsomt.
Frokosten var bra.

Takk, Bernt-Thorleif J
Anmeldt 18. juli 2021

Flott hotell, men ble altfor ‘fancy’. Frokosten var nydelig , middag spiste vi ute. Prøvde meg på en kyllingsalat til lunch, det var noe kylling og mye byggris. Sa fra at det burde stå i menyen. Det mest negative var at badestedet ikke var gratis for hotellets gjester. 295 for å bade i 2 basseng. Fikk også bare være der i to timer til den prisen.

1  Takk, junek664
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Skuffet. Flotte fellesområder, men skuffende spa-avdeling. Kun 2 små bassenger, ikke jaccuzzi. Dyrt sted som ga lite valuta for pengene. Trangt dobbeltrom som ikke hadde plass til mer enn en stol og dårlig plass for bagasje. Hyggelig restaurant men ikke alle sitteplasser var gode å spise på om man ikke har en veldig lang overkropp. Flere servitører i restauranten virket totalt fjerne. Prøvde flere ganger å servere feil mat på feil bord, og ølmenyen kunne de ingen ting om. Gratis elbillader er bra, men den gav ekstremt lite kW. Dette stedet besøker jeg ikke på nytt.

Takk, 496terjeb
Anmeldt 4. juli 2021

Veldig skuffende. Fint hotell, men ikke noe mer. En dyr pakkepris, maten var spesiell, dårlig utvalg, desset var ikke inkludert. Bassengene var kalde, AC på rommet i ustand, treningsrom i ustand, ikke verdt pengene!

Takk, marisF539FY