eDreams
Orbitz.com
Travelocity
Anmeldt 10. august 2021

Herlig dobbeltrom med mye oppbevaringsplass (under seng) og med delvis utsikt mot fjell. ELSKER at det er google cast på tv'n på rommet. Det burde alle hoteller ha! Litt mye vann på badegulvet ved dusjing. Hadde hjulpet med en gummilist under dusjdør.

Men den musikken!!! Overalt i alle fellesområder og til og med på restauranten var det musikk. Musikk som man følte at man måtte prate over. Veldig slitsomt i lengden og veldig uromantisk for parmiddag.
Restauranten: Flankestek som var lunken og ikke veldig mør, med underkokt tilbehør, men med nydelige poteter.
Helt ok svensk kelner med passe god service, men glemte å følge opp med tanke på påfyll av vinglass. Litt anstrengt kommunikasjon (kanskje fordi musikken var så overdøvende???)
Litt overpriset meny.
Vi kommer gjerne tilbake, men har da en mye lavere forventning enn nå, første gangen. Forventet nemlig mer.

Dato for oppholdet: august 2021
1  Takk, Opcline
Anmeldt 4. august 2021

Vi spiste sein middag og ønsket å sitte å kose oss i baren etter middag, men det stengte kl 23 nå i sommersesongen.
Ingen drikke å få kjøpt. Det satt ca 30-35 pers i baren og så stenger dem. Dårlig av et så stort hotell. Alt annet var bra.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, sondree984
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig dårlig service. Ringte inn og bestilte en flaske Prosecco som en overraskelse til brudeparet inkl et kort med en hyggelig hilsen. Dette skulle settes kjølig på rommet litt sent på kvelden da brudeparet ville ankomme sent.

Jeg gjentok flere ganger at dette skulle betales av meg.

Fikk enn ordrebekreftelse i brudens navn. Sendte mail og skrev tydelig at dette ikke skulle belastes brudeparet, men betales av meg samt minnet om sen ankomst.

Etter 2 purringer fikk jeg endelig en lenke til betaling.

Brudeparet ankommer, det meste mangler på rommet, vinen har de satt inn mange timer før de kom så is var smeltet og vinen varm. 26 grader på rommet og ingen mulighet for å skru ned varmen.
Kortet som skulle følge med vinen manglet, morgenkåper manglet osv.

Middag ble servert samtidig som ventebrød og varm laget lenge før den ble servert, lunken..tok 5 min fra bestilling til den ble servert. Ingen unnskyldning fra servitør.

Mailer sendt hotellet ble besvart med en frekk tone.

Toppen av det hele var når hotellet belastet brudeparet for vinen jeg hadde bestilt og betalt.

Aldri mer Fyri om man ønsker god service.

3  Takk, 808ingunns
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Vi bestilte hotellrom fordi vi hadde lyst å bade og overnatte med jentungen på 2. Når vi bestilte så sto det ingenting om at det var 16 år aldersgrense i badefasilitetene, som i tillegg hadde en tilleggsavgift. Hotellrommet og hotellet i seg selv var nytt og fint. Men musikken som var overalt på hotellet, selv i gangen der rommene er, var for høy og ble egentlig bare plagsomt.
Frokosten var bra.

Takk, Bernt-Thorleif J
Anmeldt 18. juli 2021

Flott hotell, men ble altfor ‘fancy’. Frokosten var nydelig , middag spiste vi ute. Prøvde meg på en kyllingsalat til lunch, det var noe kylling og mye byggris. Sa fra at det burde stå i menyen. Det mest negative var at badestedet ikke var gratis for hotellets gjester. 295 for å bade i 2 basseng. Fikk også bare være der i to timer til den prisen.

1  Takk, junek664