Agoda.com
eDreams
Anmeldt 13. august 2021

Har akkurat kommet hjem fra vårt første opphold på Fyri Resort. Inntrykket vi sitter igjen med er blandet. Vi bestilte en pakke på hotellets hjemmeside, som bestod av deilig rom, besøk i pool Club og tre retters middag. Hotelrommet , , hotellet og restauranten er veldig lekre alt sammen og det var deilig comfort over alt. Synes det var veldig mørkt over alt på hotellet, så det var vanskelig å se noe som helst. Det var en lekker atmosfære men dette ble for mørkt. Det duftet deilig over alt på hotellet. Cool musikk men det ble litt mye musikk under middagen. For høy musikk.
Middagen var veldig god og det var fint og kunne velge mellom forskjellige retter, selv om vi hadde valgt en pakke.
Det som trekker ned, var tilstedefraværelsen fra servitører. Ingen skjenket vann, eller vin, ingen spurte om vi hadde det bra, og maten vi hadde bestilt kom feil første gangen. De løp litt hodeløse rundt. Staben trenger nok litt trening før høysesongen. På frokosten dagen etter fikk vi følelsen av en reste buffet. Da vi sjekket inn ble vi forelagt en tid vi kunne spise frokost på men da vi kom var det som de stengte ned for dagen. Front desk stafett var hyggelige.
Poolcluben var lekker meget lekker.

Rommet var dekorativt og behagelig. Lyset på badet var ikke av det beste. Det ble sminking litt på halv tolv sa min kjære, men det gjorde ikke noe sa hun for det var så mørkt på hotellet at ingen ville se det.

Vi kommer gjerne tilbake, men håper da barnesykdommene er borte.

Med vennlig hilsen S og K

1  Takk, mrkristian1970
Anmeldt 10. august 2021

Herlig dobbeltrom med mye oppbevaringsplass (under seng) og med delvis utsikt mot fjell. ELSKER at det er google cast på tv'n på rommet. Det burde alle hoteller ha! Litt mye vann på badegulvet ved dusjing. Hadde hjulpet med en gummilist under dusjdør.

Men den musikken!!! Overalt i alle fellesområder og til og med på restauranten var det musikk. Musikk som man følte at man måtte prate over. Veldig slitsomt i lengden og veldig uromantisk for parmiddag.
Restauranten: Flankestek som var lunken og ikke veldig mør, med underkokt tilbehør, men med nydelige poteter.
Helt ok svensk kelner med passe god service, men glemte å følge opp med tanke på påfyll av vinglass. Litt anstrengt kommunikasjon (kanskje fordi musikken var så overdøvende???)
Litt overpriset meny.
Vi kommer gjerne tilbake, men har da en mye lavere forventning enn nå, første gangen. Forventet nemlig mer.

1  Takk, Opcline
Anmeldt 4. august 2021

Vi spiste sein middag og ønsket å sitte å kose oss i baren etter middag, men det stengte kl 23 nå i sommersesongen.
Ingen drikke å få kjøpt. Det satt ca 30-35 pers i baren og så stenger dem. Dårlig av et så stort hotell. Alt annet var bra.

Takk, sondree984
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig dårlig service. Ringte inn og bestilte en flaske Prosecco som en overraskelse til brudeparet inkl et kort med en hyggelig hilsen. Dette skulle settes kjølig på rommet litt sent på kvelden da brudeparet ville ankomme sent.

Jeg gjentok flere ganger at dette skulle betales av meg.

Fikk enn ordrebekreftelse i brudens navn. Sendte mail og skrev tydelig at dette ikke skulle belastes brudeparet, men betales av meg samt minnet om sen ankomst.

Etter 2 purringer fikk jeg endelig en lenke til betaling.

Brudeparet ankommer, det meste mangler på rommet, vinen har de satt inn mange timer før de kom så is var smeltet og vinen varm. 26 grader på rommet og ingen mulighet for å skru ned varmen.
Kortet som skulle følge med vinen manglet, morgenkåper manglet osv.

Middag ble servert samtidig som ventebrød og varm laget lenge før den ble servert, lunken..tok 5 min fra bestilling til den ble servert. Ingen unnskyldning fra servitør.

Mailer sendt hotellet ble besvart med en frekk tone.

Toppen av det hele var når hotellet belastet brudeparet for vinen jeg hadde bestilt og betalt.

Aldri mer Fyri om man ønsker god service.

3  Takk, 808ingunns
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Vi bestilte hotellrom fordi vi hadde lyst å bade og overnatte med jentungen på 2. Når vi bestilte så sto det ingenting om at det var 16 år aldersgrense i badefasilitetene, som i tillegg hadde en tilleggsavgift. Hotellrommet og hotellet i seg selv var nytt og fint. Men musikken som var overalt på hotellet, selv i gangen der rommene er, var for høy og ble egentlig bare plagsomt.
Frokosten var bra.

Takk, Bernt-Thorleif J