TripadvisorUSD 157
Booking.comUSD 176
FindHotel
Agoda.comUSD 177
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Vi bodde her 4 netter. Generelle ting som vi la oss merke i under oppholdet. Generelt litt kjedelig frokost, men likevel har den det du trenger til en god frokost, men ble kjedelig med samme utvalg hver dag. Nydelig interiør og møbler, design på hele hotellet, veldig koselig atmosfære! Fine rom, rent og pent. Man må reservere bord på hotellets eneste middags resturant, kan risikere at man ikke får bord her. Prisene på generelt alt på hotellet er rett og slett for dyrt. 400kr for 2 GT for eksempel, 500kr for 2 kalde pizza vi bestillte som take away. Fikk pizza rett på er fat og måtte gå gjennom hele hotellet , til rommet, med den slik at den ble kald. Ingen pizza eske. Ingen lading til el sykler. Og svært få norske ansatte, omtrent kun svensker og andre som snakker engelsk. Må betale ekstra for pool Club, burde vært inkludert når man bor her som gjest siden det kun er å bade i basseng, inne eller ute. Til tider vanskelig å finne parkeringsplass utenfor hotellet, ellers må man betale for å parkere i garasjen under hotellet. Kort avstand til sentrum, fin gåtur på opplyst gangvei hele veien ned, ca 1 km å gå. Rundt hotellet er det anleggsarbeid på store deler av område rundt. Hotellet tilbyr mangen gøye fritids aktiviteter(disse kan også bookes på egenhånd på Hemsedal.com-billigere). Kan anbefale sterkt mountain cart! Dette booket vi på egenhånd - KJEMPE GØY! Vi leide også el sykler via hotellet. Booket via hotellet fordi vi fikk syklene levert til hotellet, men hotell hadde ikke lading til syklene. Vi syklet til endes i Hydalen, veldig fin tur på ca 50 km fra Fyri. Utrolig vakker natur, anbefales. Ellers kan det anbefales «fossejakt» i Hemsedal, koselig :)

Takk, 47isabela
Emma Hemmingsson, Guest Services / Front Office på Fyri Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 uker siden

Kjære Isabela,

Tusen takk for tilbakemeldingen!

De gleder oss at ni hadde et fint opphold hos oss. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre oss og din tilbakemelding er verdifull for oss.

Vi håper å ønske deg velkommen tilbake snart igjen.

Vennlig hilsen,
Emma og Team Fýri

Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Club/lounge-musikk dunker konstant i bakgrunnen uansett hvor i bygget du er, fra morgen til kveld, i alle ganger, under frokost/middag, i bassengområdet og selv i parkeringsgarasjen. Pool club/Bassengområdet kostet 349 per person, selv for hotellgjester. Det var definitivt ikke verdt prisen. De har kun to basseng med middels varme og en badstu. Fant ellers hår i dusjen og dusjssåpen var tom når vi kom. Hotellputene var veldig høye og ubehagelige.

Dette hotellet prøver veldig å være et hipt og trendy hotell, men jeg sitter igjen med følelsen  av å ha overnattet i en nattklubb. Glad vi hadde en tilbudspris med 40% rabatt på overnattingen.

Frokosten var god.

Kommer kanskje igjen om vi skulle finne en tilbudspris med 50% rabatt.

1  Takk, 951arvev
Anmeldt 13. august 2021

Har akkurat kommet hjem fra vårt første opphold på Fyri Resort. Inntrykket vi sitter igjen med er blandet. Vi bestilte en pakke på hotellets hjemmeside, som bestod av deilig rom, besøk i pool Club og tre retters middag. Hotelrommet , , hotellet og restauranten er veldig lekre alt sammen og det var deilig comfort over alt. Synes det var veldig mørkt over alt på hotellet, så det var vanskelig å se noe som helst. Det var en lekker atmosfære men dette ble for mørkt. Det duftet deilig over alt på hotellet. Cool musikk men det ble litt mye musikk under middagen. For høy musikk.
Middagen var veldig god og det var fint og kunne velge mellom forskjellige retter, selv om vi hadde valgt en pakke.
Det som trekker ned, var tilstedefraværelsen fra servitører. Ingen skjenket vann, eller vin, ingen spurte om vi hadde det bra, og maten vi hadde bestilt kom feil første gangen. De løp litt hodeløse rundt. Staben trenger nok litt trening før høysesongen. På frokosten dagen etter fikk vi følelsen av en reste buffet. Da vi sjekket inn ble vi forelagt en tid vi kunne spise frokost på men da vi kom var det som de stengte ned for dagen. Front desk stafett var hyggelige.
Poolcluben var lekker meget lekker.

Rommet var dekorativt og behagelig. Lyset på badet var ikke av det beste. Det ble sminking litt på halv tolv sa min kjære, men det gjorde ikke noe sa hun for det var så mørkt på hotellet at ingen ville se det.

Vi kommer gjerne tilbake, men håper da barnesykdommene er borte.

Med vennlig hilsen S og K

1  Takk, mrkristian1970
Anmeldt 10. august 2021

Herlig dobbeltrom med mye oppbevaringsplass (under seng) og med delvis utsikt mot fjell. ELSKER at det er google cast på tv'n på rommet. Det burde alle hoteller ha! Litt mye vann på badegulvet ved dusjing. Hadde hjulpet med en gummilist under dusjdør.

Men den musikken!!! Overalt i alle fellesområder og til og med på restauranten var det musikk. Musikk som man følte at man måtte prate over. Veldig slitsomt i lengden og veldig uromantisk for parmiddag.
Restauranten: Flankestek som var lunken og ikke veldig mør, med underkokt tilbehør, men med nydelige poteter.
Helt ok svensk kelner med passe god service, men glemte å følge opp med tanke på påfyll av vinglass. Litt anstrengt kommunikasjon (kanskje fordi musikken var så overdøvende???)
Litt overpriset meny.
Vi kommer gjerne tilbake, men har da en mye lavere forventning enn nå, første gangen. Forventet nemlig mer.

1  Takk, Opcline
Anmeldt 4. august 2021

Vi spiste sein middag og ønsket å sitte å kose oss i baren etter middag, men det stengte kl 23 nå i sommersesongen.
Ingen drikke å få kjøpt. Det satt ca 30-35 pers i baren og så stenger dem. Dårlig av et så stort hotell. Alt annet var bra.

Takk, sondree984