13 personer ser på dette hotellet
Booking.comUSD 161
FindHotelUSD 139
Orbitz.comUSD 139
Anmeldt 14. september 2021

Ingen service, ingen fleksibilitet og dårlige løsninger.
Var bare styr og rot fra øyeblikket vi sjekket inn til vi sjekket ut.
Var der i sammenheng med min 30 årsdag, og ingenting gikk som det skulle.
Skremmende dårlig. Utrolig skuffet.

2  Takk, SirHillis
Anmeldt 30. august 2021

Førsteinntrykket, meget bra. Detaljene i innredningen både på fellesarealer og rom er imponerende. Likte godt at bassengområdet er for 16 år og oppover, tror det er et lurt grep for å unngå støy. Det som trekker ned er i hovedsak personalet og de små detaljene som du bør kunne forvente at de har orden på, her har de MYE å ta tak i. Rom: Størknet fløte i fløtemugge ved ankomst, ikke badekåper på rommet (som vi fikk opplyst at skulle være der), ikke påfylt minibar (som vi ga beskjed om og de allikevel klarete å sende faktura på) og manglende varmtvann i dusjen (noe som er et problem når mange bruker varmtvann samtidig i etasjen). Bassengområdet: For få ansatte på jobb, noe som resulterte i at bokser, søppel og noen gamle BH-innlegg! lå ved utebassenget. Restaurant: Hadde ikke fått med seg allergier tross at dette var kommunisert med hotellet i forkant, kokker som kranglet (de kastet en bolle som knuste i gulvet) noe de gjorde hele tiden i følge servitør. Frokost som ikke stod i stil med lovnadene med pre stekte pannekaker og eggerøre fra kagge og med et utvalg som ikke imponerte noen. Altså, når man går igjennom hotelloppholdet med en irritert følelse, så er ikke det bra. De må skjerpe seg hvis de skal fremstå slik de ønsker å fremstå i reklamer og på nett. Her er det ledere som ikke har gjort jobben sin, det nytter ikke med fine ord hvis ikke rutiner og holdninger er implementert nedover i bedriften. Vi kommer nok ikke igjen på en stund.

2  Takk, 503h_bertb
Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

bodde en helg på fyri. Hotellet har en flott fasade med et flott spa-område og en fin utsikt. men that it. temmelig overpriset sted. til den prisen vi betalte hadde jeg forventet mer. i det minste det lille ekstra. maten var smakløs og vinen vi kjøpte til maten var 7x så dyr som på polet. det skrytes av sengene, men de var harde og putene alt for store. men utseendemessig veldig fint. hadde nok forventa en mer spennede frokost med større utvalg, litt service ved frokosten og gratis kaffe på hotellet. begge dagene fikk vi skitne vinglass på rommet etter rengjøring. hotellet ligger fint og sentralt til aktiviteter og nærme sentrum.

Takk, tonjel746
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Vi bodde her 4 netter. Generelle ting som vi la oss merke i under oppholdet. Generelt litt kjedelig frokost, men likevel har den det du trenger til en god frokost, men ble kjedelig med samme utvalg hver dag. Nydelig interiør og møbler, design på hele hotellet, veldig koselig atmosfære! Fine rom, rent og pent. Man må reservere bord på hotellets eneste middags resturant, kan risikere at man ikke får bord her. Prisene på generelt alt på hotellet er rett og slett for dyrt. 400kr for 2 GT for eksempel, 500kr for 2 kalde pizza vi bestillte som take away. Fikk pizza rett på er fat og måtte gå gjennom hele hotellet , til rommet, med den slik at den ble kald. Ingen pizza eske. Ingen lading til el sykler. Og svært få norske ansatte, omtrent kun svensker og andre som snakker engelsk. Må betale ekstra for pool Club, burde vært inkludert når man bor her som gjest siden det kun er å bade i basseng, inne eller ute. Til tider vanskelig å finne parkeringsplass utenfor hotellet, ellers må man betale for å parkere i garasjen under hotellet. Kort avstand til sentrum, fin gåtur på opplyst gangvei hele veien ned, ca 1 km å gå. Rundt hotellet er det anleggsarbeid på store deler av område rundt. Hotellet tilbyr mangen gøye fritids aktiviteter(disse kan også bookes på egenhånd på Hemsedal.com-billigere). Kan anbefale sterkt mountain cart! Dette booket vi på egenhånd - KJEMPE GØY! Vi leide også el sykler via hotellet. Booket via hotellet fordi vi fikk syklene levert til hotellet, men hotell hadde ikke lading til syklene. Vi syklet til endes i Hydalen, veldig fin tur på ca 50 km fra Fyri. Utrolig vakker natur, anbefales. Ellers kan det anbefales «fossejakt» i Hemsedal, koselig :)

Takk, 47isabela
Emma Hemmingsson, Guest Services / Front Office på Fyri Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Kjære Isabela,

Tusen takk for tilbakemeldingen!

De gleder oss at ni hadde et fint opphold hos oss. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre oss og din tilbakemelding er verdifull for oss.

Vi håper å ønske deg velkommen tilbake snart igjen.

Vennlig hilsen,
Emma og Team Fýri

Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Club/lounge-musikk dunker konstant i bakgrunnen uansett hvor i bygget du er, fra morgen til kveld, i alle ganger, under frokost/middag, i bassengområdet og selv i parkeringsgarasjen. Pool club/Bassengområdet kostet 349 per person, selv for hotellgjester. Det var definitivt ikke verdt prisen. De har kun to basseng med middels varme og en badstu. Fant ellers hår i dusjen og dusjssåpen var tom når vi kom. Hotellputene var veldig høye og ubehagelige.

Dette hotellet prøver veldig å være et hipt og trendy hotell, men jeg sitter igjen med følelsen  av å ha overnattet i en nattklubb. Glad vi hadde en tilbudspris med 40% rabatt på overnattingen.

Frokosten var god.

Kommer kanskje igjen om vi skulle finne en tilbudspris med 50% rabatt.

1  Takk, 951arvev