10 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 10.10.22
Gratis avbestilling frem til 10.10.22
FindHotelUSD 178
Anmeldt 16. september 2021 via mobile enheter

Fantastisk resort, men dessverre elendig service. Mye surr med bookingen, umodne rutiner og systemer. Bar preg av å være underbemannet. Personalet viste også liten til ingen forståelse rundt vår frustrasjon. Hadde forventet langt mer til denne prisen.

Romtips: Ta med eget vann, da vannet i springen både lukter og smaker rart…
Dato for oppholdet: september 2021
2  Takk, Mari S
Anmeldt 15. september 2021

Fint og nytt hotell, ok rom, seng og relax områder. Greit pool-område men hvorfor kostet dette ekstra med kun to svømmebasseng og en badstue? Mat middels med ok servitører. Frokost ok. Kvinnelig bartender veldig hyggelig. Betjeningen i hotelskranken dårlig. Viser ikke noe initiativ til å løse noe. Støyende musikk som ikke kan dempes pga “policy”? Skjerp dere!

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, Svein-Haakon
Anmeldt 14. september 2021

Ingen service, ingen fleksibilitet og dårlige løsninger.
Var bare styr og rot fra øyeblikket vi sjekket inn til vi sjekket ut.
Var der i sammenheng med min 30 årsdag, og ingenting gikk som det skulle.
Skremmende dårlig. Utrolig skuffet.

2  Takk, SirHillis
Anmeldt 30. august 2021

Førsteinntrykket, meget bra. Detaljene i innredningen både på fellesarealer og rom er imponerende. Likte godt at bassengområdet er for 16 år og oppover, tror det er et lurt grep for å unngå støy. Det som trekker ned er i hovedsak personalet og de små detaljene som du bør kunne forvente at de har orden på, her har de MYE å ta tak i. Rom: Størknet fløte i fløtemugge ved ankomst, ikke badekåper på rommet (som vi fikk opplyst at skulle være der), ikke påfylt minibar (som vi ga beskjed om og de allikevel klarete å sende faktura på) og manglende varmtvann i dusjen (noe som er et problem når mange bruker varmtvann samtidig i etasjen). Bassengområdet: For få ansatte på jobb, noe som resulterte i at bokser, søppel og noen gamle BH-innlegg! lå ved utebassenget. Restaurant: Hadde ikke fått med seg allergier tross at dette var kommunisert med hotellet i forkant, kokker som kranglet (de kastet en bolle som knuste i gulvet) noe de gjorde hele tiden i følge servitør. Frokost som ikke stod i stil med lovnadene med pre stekte pannekaker og eggerøre fra kagge og med et utvalg som ikke imponerte noen. Altså, når man går igjennom hotelloppholdet med en irritert følelse, så er ikke det bra. De må skjerpe seg hvis de skal fremstå slik de ønsker å fremstå i reklamer og på nett. Her er det ledere som ikke har gjort jobben sin, det nytter ikke med fine ord hvis ikke rutiner og holdninger er implementert nedover i bedriften. Vi kommer nok ikke igjen på en stund.

2  Takk, 503h_bertb
Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

bodde en helg på fyri. Hotellet har en flott fasade med et flott spa-område og en fin utsikt. men that it. temmelig overpriset sted. til den prisen vi betalte hadde jeg forventet mer. i det minste det lille ekstra. maten var smakløs og vinen vi kjøpte til maten var 7x så dyr som på polet. det skrytes av sengene, men de var harde og putene alt for store. men utseendemessig veldig fint. hadde nok forventa en mer spennede frokost med større utvalg, litt service ved frokosten og gratis kaffe på hotellet. begge dagene fikk vi skitne vinglass på rommet etter rengjøring. hotellet ligger fint og sentralt til aktiviteter og nærme sentrum.

Takk, tonjel746