Gratis avbestilling frem til 12.12.22
Gratis avbestilling frem til 12.12.22
Agoda.comUSD 188
Anmeldt 12. oktober 2021

Byggeplass innvendig og definitivt utvendig.
Ble vekket 06.00 da de bygde nye hus utenfor.
Nedslitte madrasser i Suitene på et nytt hotell er også veldig spesielt.
Maten var langt fra spennende og frokosten var noe av det enkleste jeg har sett.
Da vi sjekket inn kl 14.00 så gikk det ti minutter så fikk vi SMS om at nå må vi gjøre opp for oss da det er snart er tid for utsjekk. Ikke akkurat en trivelig velkomst der heller.

Romtips: Ikke bruk penger på Suite, ikke til forventningene
Takk, mortenn553
Anmeldt 10. oktober 2021 via mobile enheter

Pluss: Nydelig innredet hotell med fløyel, messing, peisvarme og eksklusive detaljer, sengene er i en klasse for seg, helt fantastiske. 3 retters middag helt nydelig Vennlige hotellansatte som var på tilbudssiden, smilende og hyggelige.
Minus: Spesielt en dag var bakgrunnsmusikken, som ble spilt overalt i hotellet (- rommet), irriterende høy. Det var vanskelig å finne roen i bassengområdet og under middagen måtte vi "rope" til hverandre. Etter middagen lette vi etter en krok vi kunne snakke sammen uten hell, musikken, som er electronica-typ, dundret på i alle kroker. Vi ble fortalt at det var en del av konseptet. Det var også kaldt i matsalen, dag 2 hadde vi ull på, det hjalp. En dag ventet vi 45 min før middagen ble servert.
Totalt sett et flott hotell hvor vi hadde mange fine øyeblikk, spesielt i utebassenget, men pga støyende bakgrunnsmusikk vil vi teste andre anlegg neste gang.

Takk, Hesteguri
Anmeldt 10. oktober 2021 via mobile enheter

Fint hotell, men hadde forventet mer.

Bassenget var fullbooket hele helgen, selv om vi sjekket inn til tiden man får oppgitt på mail. Heller ingen informasjon om at dette måtte bookes på forhånd eller at dette ikke var inkludert i et «vanlig» rom. Hadde vi fått tilgang hadde det kostet 800 ekstra for 2 pers i 2 timer. Overpriset, men god mat og service på restauranten. Høy musikk i gangene, som man hører godt inne på rommet store deler av dagen.

Takk, 467hanne
Anmeldt 8. oktober 2021 via mobile enheter

Flott resort men dessverre veldig underbemannet. Påregn en halvtime ventetid i baren, selv med lite folk. Lang ventetid på alt. Lite ydmykhet blant personale og dårlig service. Hvis de ikke staffer opp med serviceminded personale er det ikke verdt besøket, selv om selve bygget er fantastisk.

Takk, Andreas V
Anmeldt 6. oktober 2021 via mobile enheter

Her har de mye å lære...
Høy konstruert discomusikk i alle fasiliteter. Meget ubehagelig. Ikke noe rom uten denne håpløse musikkbakgrunn...
Vi har booket hotellrom fra onsdag til søndag. Ankom onsdag og ønsket å booke spa på fredag, det går ikke.. må bookes samme dag, og vi får plass hvis noe er ledig. Er det mulig???
God mat og hyggelig service i restauranten. Det høyner inntrykket. Men, hold dere unna, dette er for dårlig..

Takk, Frøydis I