Expedia.comUSD 204
Vio.comUSD 203
Orbitz.comUSD 204
StayForLongUSD 224
Anmeldt 25. september 2022

Ble skikkelig skuffet. Høy støyende musikk på repeat overalt. Små rom. Hadde bestilt rom med mountain view og så rett inn i nabobygget. Fikk rom på resepsjons nivå uten utsikt og nærme resepsjonen så hørte bråk fra resepsjonen. Spurte om å få bytte rom men det gikk ikke.
Gledet meg til avslappende timer i Poolen med det som står reklamert på hjemmesiden med avslappende musikk. Samme støyende slitsomme og høye musikk der som i resten av hotellet. Frister ikke til gjentagelse

Dato for oppholdet: september 2022
1  Takk, marits889
Emma Hemmingsson, Guest Services / Front Office på Fyri Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. september 2022

Kjære Marit,

Tusen takk for at du tok deg tid til å dele denne anmeldelsen og tilbakemeldingene. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre oss og din tilbakemelding er verdifull for oss.

Vi beklager at vi ikke har vært i stand til å gi deg den opplevelsen vi streber etter å gi våre gjester.

Vår Pool Club er ikke et klassisk avslappende spa, og vi prøver å være tydelige på dette på nettstedet vårt. Jeg beklager hvis dette ikke har blitt gjort klart for deg. Et tips hvis du vil slappe av en stund, er å besøke peiserommet i forbindelse med Pool Club.

Når det gjelder musikken, har vi valgt å spille musikk som er i tråd med hele konseptet vårt, og musikken bidrar til et levende hotell. Det er trist at musikken vår ikke passer din smak. Vi har tatt med oss tilbakemeldingene fra våre gjester og holdt musikken på et lavere lydvolum enn før.

Nok en gang vil jeg takke for at du tok deg tid til å dele tilbakemeldingene slik at vi har muligheten til å forbedre og utvikle oss.

En varm velkomst tilbake til oss på Fyri,

Anmeldt 5. september 2022 via mobile enheter

Fantastisk plass, mye bra, god mat, middag og et komfortabelt rom men en ting er veldig feil, den musikken, overalt, ble bare for mye, musak er ikke bra, kommer gjerne igjen en da uten denne forurensingen... Utrolig irriterende, Slutt med det... Klarer oss bra uten, flere sa det samme, slutt...

Dato for oppholdet: september 2022
Reisetype: Reiste alene
Takk, GTTRWST
Emma Hemmingsson, Guest Services / Front Office på Fyri Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. september 2022

Kjære Morten,

Tusen takk for denne anmeldelsen og tilbakemeldingen!

De gleder oss at ni hadde et fint opphold hos oss og at ni likte maten vår.

Din tilbakemelding er verdifull for oss når vi hele tiden streber etter å forbedre og gi våre gjester en uforglemmelig opplevelse.

Vi håper å ønske deg velkommen tilbake snart igjen.

Anmeldt 15. august 2022 via mobile enheter

Hyggelig ansatte, spesielt servitørene i restauranten. Middagsrettene var interessante og er ikke for allés smak. Var veldig koselig ved Pool Club med senger og spesielt relax rommet med peis. Pene rom med god senger og pent bad. Hotellet tilbyr også parkering i garasje som anbefales. Hotellet tilbyr mange ulike aktiviteter å gjøre, blant annet spill rundt baren og turer. Hotellet tilbyr også Rafting, noe som vi valgte å dra på. Raftingsenteret var en stor skuffelse og uprofesjonelt opplegg. Dette er noe et så flott hotell ikke burde tilby i det hele tatt. Det er omtrent to timer unna hotellet. Denne aktivitet anbefales ikke, og ikke verdt pengene!! Stort sett var hotellet topp, uten om denne aktiviteten som var en stor skuffelse og bortkastet tid.

Romtips: Bestill parkering i p-hus. Er ikke garantert p-plass uten booking. Unngå raftingsenteret!
Dato for oppholdet: august 2022
Takk, Sandra G
Emma Hemmingsson, Guest Services / Front Office på Fyri Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2022

Kjære Sandra,

Tusen takk for denne anmeldelsen!

Så flott å høre at du likte ditt opphold hos oss og at du ble godt behandlet av mine fantastiske kolleger i restauranten.

Vi beklager at raftingopplevelsen ikke ble som du ønsket. Dette er selvfølgelig noe vi følger opp med våre partnere slik at våre gjester kan delta i vår fantastiske service selv på aktivitetene vi hjelper til med å bestille.

Vi håper å ønske deg velkommen tilbake snart igjen.

Anmeldt 31. juli 2022 via mobile enheter

Strålende overnatting i flotte omgivelser. Hotellet er rent og pent med materialer og møbler av høy kvalitet. Lun og fin atmosfære. Bassengområde er marginalt uten plass til særlig mange gjester. To timers audiens er lite når man betaler dyrt for en natt. Fantastisk middag, men dårlig logistikk ved frokosten som skaper unødvendig kø. Her må hotellet finne alternative løsninger.

Dato for oppholdet: juli 2022
Takk, shestha

Kjære Steinar,

Tusen takk for ditt opphold hos oss og for denne anmeldelsen!
De gleder oss at ni likte vår fantastiske frokost våre flotte omgivelser og middagen.

Takk for tilbakemeldingen din angående Pool Club og logistikken til frokost. Dette er noe vi tar til hjertet og ser hvordan vi kan forbedre oss.

Hjertelig velkommen tilbake til oss på Fýri Resort!

Anmeldt 30. juli 2022 via mobile enheter

Fantastisk sted!
Var alene på en liten Norges tur på MC og tenkte jeg skulle prøve Fyri en natt.
Vel, stedet overasket positivt.

Fantastisk rom. Stort bad flott bad! Fantastisk seng med fanatiske puter!
Flott pool område. Nydelige drinker! Hyggelige folk som jobba der!

Enkelt oppsummert: jeg digga Fyri!
Best egna for voksne og par vil jeg tro!
Jeg kommer tilbake.

Dato for oppholdet: juli 2022
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, BjornErikSorli

Kjære BjornErikSorli,

Tusen takk for denne utrolige anmeldelsen!

Så gøy å høre at vi klarte å overgå forventningene dine og gi deg et fint opphold.
Vi digger deg, og du er så velkommen tilbake snart igjen!