“Nice =) ”

Hemsedal Café
Vurdert som nr. 8 av 24 Restauranter i Hemsedal
Kjøkken: Internasjonalt
God for: Lokalt kjøkken
Beskrivelse: Hemsedal Café ligger midt i hjertet av Hemsedal Sentrum, og ble etablert i 1989. På vinterstid kan man stå på ski ned «sentrumsløypa» fra toppen av Hemsedal Skisenter og rett ned til Cafeen. Gratis skibuss stopper jevnlig på utsiden. Heiskort fås kjøpt på Turistkontoret på andre siden av gaten. Cafeen er det naturlige treffstedet for Snøfolket. Historien ligger i veggene, og du får straks følelsen av alle minnerike utelivsopplever som er levert her i over 25 år. Hemsedal Café har blant annet blitt kåret til verdens beste afterski hele 3 ganger. Med stor profilendring de siste årene, har Cafeen blitt en koselig restaurant med herlig atmosfære. Utsøkt meny med fokus på lokale og økologiske råvarer. DJ´s og underholdning i høytider og enkelt helger. Det skjer mye på Hemsedal Café året rundt, sjekk ut vår facebookside for oppdatert informasjon. Hemsedal Cafe: Av snøfolk - For snøfolk
Anmeldt 8. februar 2019 via mobile enheter

Ett hyggelig sted før mat o drikke i Hemsedal sentrum. Har bott hær. Vid flertallet tillfellen og æven det har vart svært bra. Dagens middag blev asiatisk biffsalat o burger. Riktigt Bra stekt kjøtt og saftig burgere. Ett besøk hær gjør ingen besviken, hyggelig personal o gott utbud av drikke i baren. =)

Dato for besøk: februar 2019
Takk, 79mattiasf

Anmeldt 25. desember 2018 via mobile enheter

Vi gikk forbi og så meny på døra. Så bra ut så vi sendte melding på facebook for å bestille bord. Det lå annen meny på fb, ig dobbeltsjekket på telefon med stedet. Den på døra gjaldt.,så frem til å gå chicken thai og pasta som avkobling i juletida. Da vi kom gjaldt ikke den menyen og hadde mye mindre utvalg, nesten bare burgere, biff og pizza. Ble ambefalt pizza, men er man ute etter god italiensk pizza; ikke bestill her. Tykk bunn og ganske våt. Har man cøliaki kan man bare få glutenfri pizza. Service ok men skuffet over mat og meny

Takk, heidichristine0
Anmeldt 14. desember 2018

For et herlig sted. Vi likte oss kjempegodt her. Det oser av charm.Her har de virkelig fått det til. Vi ble så godt mottatt. Fikk et koselig bord. Jeg bestilte fjellørret og jeg ble ikke skuffet. Den smakte nydelig! Min mann hadde Burger med Cheddar og løkringer ved siden av, Det smakte også meget godt. Vi drakk mineralvann og cola til. Det kom på kr,573. ikke noe å si på prisen. Nå vet vi hvor vi skal spise neste gang vi kommer til Hemsedal. Gleder oss allerede. Rene toaletter. 4 smilefjes.

Takk, Elin-Per
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig dårlig service, uhøflig og uoppmerksom betjening.
Grei smak på maten, men hamburgere til nesten kr 200 servert i en “papir serviett” er for mye, man får slengt maten på bordet uten noe mer, bedre service på hvilket som helst gate kjøkken.
Eller er Hemsedal ett gate kjøkken? og dette er normalen så er det OK men dyrt.

1  Takk, 476knutr
Anmeldt 18. august 2018 via mobile enheter

Var innom to ganger i løpet av helgen. Spiste en veldig god falafelrull første gang og denne var såpass bra at vi bestemte oss for å dra tilbake neste dag. Spiste da en veldig god asiatisk salat med biff. Kan virkelig anbefale disse rettene!!! Kjæresten min spiste elgekarbonader og var veldig fornøyd med det også. Skal definitivt stoppe innom Hemsedal kafé neste gang vi er i nærheten.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 496perc

Reisende som så på Hemsedal Café, så også på

Hemsedal, Hemsedal kommune

Har du vært i Hemsedal Café? Del dine erfaringer!