“Hyggelig betjening, men ikke god mat”
Anmeldelse av Hemsedal Café

Hemsedal Café
Vurdert som nr. 8 av 24 Restauranter i Hemsedal
Kjøkken: Internasjonalt
God for: Lokalt kjøkken
Beskrivelse: Hemsedal Café ligger midt i hjertet av Hemsedal Sentrum, og ble etablert i 1989. På vinterstid kan man stå på ski ned «sentrumsløypa» fra toppen av Hemsedal Skisenter og rett ned til Cafeen. Gratis skibuss stopper jevnlig på utsiden. Heiskort fås kjøpt på Turistkontoret på andre siden av gaten. Cafeen er det naturlige treffstedet for Snøfolket. Historien ligger i veggene, og du får straks følelsen av alle minnerike utelivsopplever som er levert her i over 25 år. Hemsedal Café har blant annet blitt kåret til verdens beste afterski hele 3 ganger. Med stor profilendring de siste årene, har Cafeen blitt en koselig restaurant med herlig atmosfære. Utsøkt meny med fokus på lokale og økologiske råvarer. DJ´s og underholdning i høytider og enkelt helger. Det skjer mye på Hemsedal Café året rundt, sjekk ut vår facebookside for oppdatert informasjon. Hemsedal Cafe: Av snøfolk - For snøfolk
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Dårlig smak på hamburger, pizza og smørbrød. Smak av veikro. Vannet smakte bra og betjeningen var hyggelig. Mye fluer.

Takk, Kortreist
Hemsedalsgjøken, Markedsføring på Hemsedal Café, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2021

Hei!
Tusen takk for din tilbakemelding. Send oss gjerne en mail på cafen@gohemsedal.com neste gang du skal til Hemsedal så vi kan gjøre opp for din uheldige opplevelse. Slik skal det slettes ikke være!
Vi håper vi hører fra deg :)
Vilde Johansen

Anmeldt 28. februar 2021

Tok en kaffe og angret på det. Vann med kaffefarge.

Fortsatt overrasket over hvor dårlig mange av svenskene som jobber med servering forstår norsk.

Dato for besøk: februar 2021
Takk, tomrS4596BA
Anmeldt 4. oktober 2020 via mobile enheter

Spiste pizza. Bunnen var god, men sausen var nok ferdig kjøpt. Pizzaen bestod av bunn, tomatsaus, ost og skinke. Vi bestilte to typer, variasjonen var kun i hva slags skinke som ble brukt.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, 610marens
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte en dagens og en falaffelsalat. Dagens hadde god smak men bestod av aller mest ris og kun litt kjøtt. Falaffelsalaten var ikke spiselig. Smakte som om det var tilsatt en halv sitron i dressingen.
Treg servering og ingen oppfølging ved bordet. Heller ingen beklagelse eller refusjon å få når jeg påpekte at maten var uspiselig. Synd at cafeen tar for gitt sin popularitet, og synd at de ikke har noen form for konkurranse.

Takk, 825kinek
Anmeldt 22. juli 2020

Lammeburger, cheeseburger og falaffelsalat, pommes frites og søtpotet frites, alt smakte veldig godt. Ekstra poeng til søtpotet

Takk, JensM1040

Reisende som så på Hemsedal Café, så også på

Hemsedal, Hemsedal kommune

Har du vært i Hemsedal Café? Del dine erfaringer!