“Sjeldent god salat”

Hemsedal Café
Vurdert som nr. 8 av 24 Restauranter i Hemsedal
Kjøkken: Internasjonalt
God for: Lokalt kjøkken
Beskrivelse: Hemsedal Café ligger midt i hjertet av Hemsedal Sentrum, og ble etablert i 1989. På vinterstid kan man stå på ski ned «sentrumsløypa» fra toppen av Hemsedal Skisenter og rett ned til Cafeen. Gratis skibuss stopper jevnlig på utsiden. Heiskort fås kjøpt på Turistkontoret på andre siden av gaten. Cafeen er det naturlige treffstedet for Snøfolket. Historien ligger i veggene, og du får straks følelsen av alle minnerike utelivsopplever som er levert her i over 25 år. Hemsedal Café har blant annet blitt kåret til verdens beste afterski hele 3 ganger. Med stor profilendring de siste årene, har Cafeen blitt en koselig restaurant med herlig atmosfære. Utsøkt meny med fokus på lokale og økologiske råvarer. DJ´s og underholdning i høytider og enkelt helger. Det skjer mye på Hemsedal Café året rundt, sjekk ut vår facebookside for oppdatert informasjon. Hemsedal Cafe: Av snøfolk - For snøfolk
Anmeldt 1. august 2021

Jeg fikk en sjeldent god falaffelsalat, som var full av deilige råvarer og flott presentert. Grunn alene til å skrive en anmeldelse.

Rause porsjoner og hyggelig ansatte.

Takk, 1972wenchefone

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Kom til Hemsedal i øs pøs regn og tenkte at lunsj på ærverdige Hemsedal cafe var en god ide. Det var det! Kjempegod pizza, hyggelig personale. Rask servering! Stedet er vesentlig pusset opp siden sist jeg var der på afterski, veldig trivelig atmosfære

Takk, sivsmestad
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

God mat, spesielt chicken thai. Koronavenleg bestillingssystem. Absolutt verdt eit besøk.

Veldig greit med glutenallergi.

Takk, M7106SSsarat
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Dårlig smak på hamburger, pizza og smørbrød. Smak av veikro. Vannet smakte bra og betjeningen var hyggelig. Mye fluer.

Takk, Kortreist
Hemsedalsgjøken, Markedsføring på Hemsedal Café, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2021

Hei!
Tusen takk for din tilbakemelding. Send oss gjerne en mail på cafen@gohemsedal.com neste gang du skal til Hemsedal så vi kan gjøre opp for din uheldige opplevelse. Slik skal det slettes ikke være!
Vi håper vi hører fra deg :)
Vilde Johansen

Anmeldt 28. februar 2021

Tok en kaffe og angret på det. Vann med kaffefarge.

Fortsatt overrasket over hvor dårlig mange av svenskene som jobber med servering forstår norsk.

Dato for besøk: februar 2021
Takk, tomrS4596BA

Reisende som så på Hemsedal Café, så også på

Hemsedal, Hemsedal kommune

Har du vært i Hemsedal Café? Del dine erfaringer!