“Fin kafeopplevelse, i solskinn”
Anmeldelse av Hemsedal Cafe

Hemsedal Cafe
Vurdert som nr. 15 av 24 Restauranter i Hemsedal
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig betjening! Selv om vi fikk beskjed om at det var litt ventetid, fikk vi maten raskt. Vi fikk også automatisk et glass vann til glasset med vin. Pluss!

Asiatisk kyllingsalat var frisk og smakfull, og tallerkenen ble fullstendig skrapet. Biffsmørbrødet var veldig godt, men kunne hatt noe mer krydder/smak.

Vi satt ute, i sola, og det fungerte fint siden trafikken ikke var så stor.

Til å være cafe var dette en veldig bra opplevelse!

Takk, torem988
Anmeldt 22. februar 2021

Vi fikk to kvelder utmerket service av svenske Selma som dessverre måtte gjemme seg bak munnbindet. God mat, kan spesialt anbefale braisert lam.

Dato for besøk: februar 2021
Takk, sigurdv2013
Anmeldt 2 uker siden via mobile enheter

Dato for besøk: juli 2022

Reisende som så på Hemsedal Cafe, så også på

Hemsedal, Hemsedal kommune

Har du vært i Hemsedal Cafe? Del dine erfaringer!