“No Go”
Anmeldelse av Peppes Pizza

Peppes Pizza
Vurdert som nr. 23 av 24 Restauranter i Hemsedal
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Det er ok at ein har for lite bemanning med det er for f.. ikkje vår feil!! Sur og snerpete ho overarbeide betjeningen som vi fekk, vi måtte vente i 25 min berre for å bestille. Var neste så eg fekk dårlig samvittighet for for at ho måtte skrive så masse på blokka. Ikkje greit i det heile tatt. No Go!!!!

1  Takk, OleH443

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Super opplevelse med topp service, tilstedeværende personell med masse humor . Maten var også tipp topp! Hit kommer vi igjen!!

Takk, Kjersti T
Anmeldt 8. juli 2021

Maten var det du kan forvente av peppes, en helt grei pizza med andre ord. Men, med halvfull restaurant tok det over 30 min bare å få bestilt mat og etter 1t og 15min fikk vi mat. Servetrisa hadde forhåpentligvis en dårlig dag. Ingen oppfølging under måltid selv om vi hadde ønskt mer drikke, ingen tok kontakt om vi ønskte dessert selv om vi i utgangspunktet ønska det. Til de har fått rydda opp i servicen her, styr unna eller bare forvent det du får og ikke mer enn det.

Takk, TPeBe
Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Vi kom en storfamilie på 23 stk med alt fra voksne til små barn. Helt fra vi begynte bestillingen forstod vi omtrent at dette kunne bli ille. Men det ble faktisk verre. Feil mat kom, ingen mat kom, og den siste som fikk maten servert var 4 år, og maten kom etter 1 time og 30 minutter. Maten til flere som ble servert var i tillegg kald.
Hvis det er underbemanning eller feilbemanning som er problemet, så bør de ikke ta i mot gjester.

Takk, 163oleh
Anmeldt 18. oktober 2020 via mobile enheter

Slapp service med skuffende pizza pai. Typisk Peppes sted sentralt i Hemsedal sentrum. Skulle gjerne sett at den pizza paien hadde litt mere pai konsistens. Den var ikke nærhten av det jeg så for meg.

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, 880ll

Reisende som så på Peppes Pizza, så også på

Hemsedal, Hemsedal kommune

Har du vært i Peppes Pizza? Del dine erfaringer!