“Gourmet i Hemsedal”
Anmeldelse av Kjøkken Kroken

Kjøkken Kroken
Vurdert som nr. 1 av 24 Restauranter i Hemsedal
Beskrivelse: Sjekk alltid vår hjemmeside for seneste oppdatering! Enten dere kommer i finstasen og har gledet dere i en måned, eller fikk et plutselig innfall for en middag en kveld, kom som du er, len deg tilbake og la oss gi deg en fin opplevelse. Fordi vi mener god mat hører hjemme i fjellet. Vi tilbyr også forskjellige former for catering. Gå inn på vår hjemmeside for mer informasjon.
Anmeldt 19. januar 2019

Jeg er fra Oslo og de få gangene vi går ut og spiser velger vi alltid blant de som er rangert som de beste. Denne restauranten hadde definitivt vært på topp i Oslo også. Fantastiske smaker og kreative retter. Menyen er helt ut av "boken" til Hellstrøm. 4-5 retter for forrett, hovedrrett og dessert. De som serverer er der de skal være hele tiden. Stemingen i lokalet er løssluppent uten at det føles noen gang vulgært. Kokken er ute blant gjestene og det er noe vi setter veldig pris på. Vi tøyset med at vi ikke ville betale før vi fikk oppskriften på "bakt sellerirot". Det endte med at kokken ba om mail-adressen min. ALT vi spiste var det virkelig klasse over. Hvis du skal til Hemsedal bare for en helg anbefaler at du spiser her begge dagene. Veldig fornøyd kunde.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, Truls E
Kjøkken K, Eier på Kjøkken Kroken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. mars 2019

Hei Truls. Det varmer våres service hjerter når vi får tilbakemeldinger som dette. Viser at vi får frem vårt budskap og viser frem våre hensikter med tilbudet vi har. Det at vi for eksempel kan gi dere gleden av å nyte et bedre måltid i "løssluppent" miljø (hvilket er veldig viktig for oss).
Håper å se dere igjen, og ønsker deg en god uke!

Mvh
Kroken Crew

Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Stor og smakfull burger. Perfekt stekt, litt rosa i midten. Nydelig trøffelmajones, sprø issalat, bacon, løk og cheddarost, samt godt burgerbrød. Bestilte tilbehør hjemmelaget chips og søtpotetchips, også godt. Hyggelig stopp på veien. Lokalet var pent innredet, men det ble svært høyt støynivå med mange gjester. Støydemping i taket eller noe hadde gjort middagsstoppet mer avslappende.

1  Takk, 418karib
Anmeldt 27. januar 2018 via mobile enheter

Vi er 3 kompiser som er på hyttetur i Hemsedal for 2. gang i år, og begge gangene har vi endt opp her både fredag og lørdag etter en lang dag i bakken.
Maten de har der er "på høyde med de beste i utlandet"
Anbefaler biffen, og svinekjakan. Begge utrolig møre, med et perfekt valg av tilbehør.
Betjeningen er også et kapittel for seg selv, erfarne hyggelige søte flickor som setter service høyt, uten å presse på andre ting.
Topp mat og drikke, for en rimelig penge.
Uten tvil et sikkert valg!
Her satt både mat, atmosfære og betjening spor.
Stappmett!

Dato for besøk: januar 2018
1  Takk, Matsern
Anmeldt 21. januar 2018 via mobile enheter

Jeg og min mann kom på besøk for å spise en bedre middag etter en lang dag i alpinbakken. Det fikk vi! Forrett, hovedrett og dessert var fra øverste hylle med ferske råvarer og fantastiske smaker. Vi fikk ei hyggelig servitrise som passet på oss hele kvelden og ga oss gode anbefalinger. Til og med kokken kom ut til oss, serverte noen av rettene, fortalte oss om maten som var fra nærområdet og spurte oss i etterkant om maten smakte bra.
Alt i alt, fem av fem stjerner fra begynnelse til slutt. Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: januar 2018
1  Takk, LeneJe
Anmeldt 1. august 2017 via mobile enheter

Kjempegod mat (vi spiste burger og kylling med risotto), veldig hyggelig betjening og rolig atmosfære - kan absolutt anbefales :-)!!

Dato for besøk: juli 2017
1  Takk, Sturle Strauss L

Reisende som så på Kjøkken Kroken, så også på

Hemsedal, Hemsedal kommune

Har du vært i Kjøkken Kroken? Del dine erfaringer!