Bra løyper

Mange lange gode løyper og nok trekk til at man ikke rekker å gå lei av en rute. Løypene er godt... les mer

Anmeldt 27. februar 2020
bendiko2015
Fantastisk helg i bakken med morgenkjøring!

Her koser vi oss! Denne gangen opplevde vi morgenkjøring - knallbra for oss som er oppe om... les mer

Anmeldt 16. februar 2020
heidil339
Krakow, Polen

Anmeldt 23. mai 2018

Meget bra skisted i norsk målestokk, for mange heiser stod avslutningshelga til fulm score. Meget bra stemning med konserter i bunn av bakken inkludert i heiskortet - winter finale!

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, eirikn0rway
Anmeldt 13. april 2018 via mobile enheter

Etter min vurdering, Norges beste ski anlegg. Her har du alt. Bakker for nybegynnere til de helt proffe.
Store områder gjør at du har mye plass til å kjøre, selv i Påskeferien.
Det eneste lille minuset er prisene hos serveringsstedene i anlegget.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, Fredrik J
Anmeldt 22. februar 2018

Utvalget av bakker er meget bra, både antall og variasjon. Vi var der i begynnelsen av vinterferien på Østlandet og det var en del kø i heisene helt nederst, men med en gang du kom opp på fjellet var det ingen kø.
Vi kom med bobil og overnattet på parkeringsplassen oppe ved bakken, ski in - ski out ;)

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, Christina S
Anmeldt 4. februar 2018 via mobile enheter

Fantastisk rå bakker løyper og muligheter for offpist som det ikke finnes så mange steder i Norge.
Og er overkommelig kjøretid fra Oslo og Bergen.
Finnes vel knapt bedre og råere afterski.
Knallbra sted.

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, 556jonj
Anmeldt 4. januar 2018 via mobile enheter

Supre muligheter i bakken og utenfor, men altfor mange folk - det trengs nåde flere bakker og heiser...

Dato for opplevelse: desember 2017
3  Takk, 60haraldr