“Trivelig sted.”

Kjøkken: Kafé
Middagsalternativer: Lunsj, Gatekjøkken
Middagsalternativer: Lunsj, Gatekjøkken
Anmeldt 29. august 2021

Vi hadde en kjapp lunchstopp her. Trivelig plass å stoppe før vi reiste videre.Kan annbefales hvis du vil ha en liten stopp.

Takk, jacorita

Anmeldt 17. januar 2021 via mobile enheter

Fantastisk service og deilig frokost, hyggelig innredet og koselige ansatte. Store opsjoner med mat, Veldig trivelig sted, anbefales!

Dato for besøk: januar 2021
Takk, AgneteP4
Anmeldt 14. juli 2019 via mobile enheter

Vi valgte hver vår toast, deilig. Så toppet vi det med bakst og kaffe. Anbefales absolutt. Veldig hyggelig betjening og alt var ryddig, rent og koselig

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Heldiggrisen
Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Nydelig hjemmelaget mat. Vi spiste chevre smørbrød med rødbeter og deilig salat til. Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: august 2018
Takk, elisabethholh
Anmeldt 25. september 2017

Et sted jeg alltid drar innom når i Hemsedal. God kaffe og enda bedre kanelsnurrer! Ligger like ved hovedveien. Flere koselige bord inne i det lille, intime lokalet.

Dato for besøk: september 2017
Takk, Brevdue

Reisende som så på Elmas Handel, så også på

Hemsedal, Hemsedal kommune

Har du vært i Elmas Handel? Del dine erfaringer!