“Koselig med høy klasse”

Skigaarden
Vurdert som nr. 7 av 24 Restauranter i Hemsedal
Kjøkken: Pizza, Skandinavisk
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Stilig og koselig restaurant og bar. Eget øl nytt av året. Meget god mat og et ekstra pluss til pizzamenyen.

Takk, Gisle K

Anmeldt 4. juni 2018

Fantastisk pizza, hyggelig plass midt i skibakken. Mye folk i lunsjtid på lørdager, kom tidlig eller sent for best plass og service.

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, FrodeB6
Anmeldt 23. april 2018 via mobile enheter

Efter att ha spist hær mye men kun pizza o burgers blev det till konas bursdag booket bord i storstuen/ala carte restaurangen. Hade høye forventninger o de innfridde . Hyggelig o rask betjening, super god mat, o drikke. Helt ok prisnivå o ett bra utvalg. Vi prøvde oss igwnom både pasta, suppe, taco o entrecôte samt en liten planka med spekemat ost o div. Kommer Absolut besøke denne delen av skigaarden igen men oavsett om det e pizza eller burger eller mer ala carte man vill ha så leverer skigaarden.

Dato for besøk: april 2018
Takk, 79mattiasf
Anmeldt 13. april 2018 via mobile enheter

Et veldig hyggelig sted, med ideell beliggenhet.
Her er det mulig å få seg en god lunsj, under alpinøkta.
Maten, i vårt tilfelle Pizza, var veldig bra og smakfull.
Det som dessverre ikke er bra er at en familie på 5 må ut med nesten Kr 1400 for en lunsj med alkoholfri drikke.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Fredrik J
Anmeldt 24. februar 2018 via mobile enheter

Helt ok burger, hyggelige omgivelser, men utrolig lang ventetid på maten. Tok over 1 time å få maten.

Dato for besøk: februar 2018
1  Takk, Jørgen L

Reisende som så på Skigaarden, så også på

Hemsedal, Hemsedal kommune

Har du vært i Skigaarden? Del dine erfaringer!