“Digg pizza med standard service”
Anmeldelse av Skigaarden

Skigaarden
Vurdert som nr. 7 av 24 Restauranter i Hemsedal
Kjøkken: Pizza, Skandinavisk
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Her får man virkelig en skikkelig god pizza. Noe av det bedre i Norge. Tøffe lokaler også med topp beliggenhet. Servicenivået er veldig variert helt uavhengig av antall gjester. Har vært der fire ganger i løpet av perioden feb-mai.

Dato for besøk: april 2021
Takk, Adventures67

Anmeldt 31. januar 2021

Spiste pizza med 4 oster som smakte utrolig godt. Veldig hyggelig servering og flott beliggenhet i bakken. Følte meg også veldig trygg i forhold til covid-19. Kommer garantert tilbake.

Dato for besøk: januar 2021
Takk, katrineborgs
Anmeldt 16. januar 2021

Veldig god pizza, men hun som går rundt og finner bord til gjestene var ikke spesielt hyggelig. Frekk i kjeften når vi gikk for å finne bord selv (skiltet som informerte om at man måtte vente på å få bord stod feil vei så vi så det ikke) vi sa til henne at vi trodde man bare kunne finne seg et bord, og vi fikk til svar «men det kan dere definitivt ikke» med en veldig nedlatende tone..

Dato for besøk: januar 2021
2  Takk, emmaelvestad
Anmeldt 16. desember 2020 via mobile enheter

Fine lokaler, hyggelig service, god mat, bra vinkart, midt i bakken. Herlig. Burger var litt nye stekt, men god. Svart Pizza med trøffel var knallbra.

Dato for besøk: desember 2020
1  Takk, zeztil
Anmeldt 3. februar 2020 via mobile enheter

Dersom man ønsker alpeopplevelse er det ingen andre som kan måle seg med Skigaarden i Hemsedal. De ansatte står på for at du skal få en god opplevelse. Fantastiske lokaler høyt opp i skianlegget, kan kjøre på ski eller med bil. Vinlisten er fantastisk og de serverer god mat!

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Cruiser799574

Reisende som så på Skigaarden, så også på

Hemsedal, Hemsedal kommune

Har du vært i Skigaarden? Del dine erfaringer!