“Pommes smakte kunn gammal olje. Drypte fett og var seig . Smakte harsk olje”
Anmeldelse av Kroken Bar & Bistro

Kroken Bar & Bistro
Vurdert som nr. 2 av 24 Restauranter i Hemsedal
Beskrivelse: Kom å prøv vår nye sommermeny. Vi har noe for alle ! Velkommen
Beskrivelse: Kom å prøv vår nye sommermeny. Vi har noe for alle ! Velkommen
Anmeldt 26. januar 2019 via mobile enheter

Pommes smakte kunn gammal olje. Drypte fett og var seig . Smakte harsk olje
Fett ekkelt dårlig service. Sdrvitør begynte diskutere å forklarte eg tok feil. Ja ja.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 980oled

Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Kjempegode hamburgere og fries, men det er mye annet på menyen også, samt godt utvalg av øl og vin. Varm og intim atmosfære. Stopper garantert her igjen!

1  Takk, everthesolivagant
Anmeldt 13. desember 2017

Var her en lørdag tidlig i desember. Bestilte bord på websiden og fikk svar etter veldig kort tid.

Det er et ganske trivelig lokale. Hyggelig og oppmerksom betjening. Maten kom etter grei tid og var absolutt godkjent. Gikk for carpaccio til forrett. God porsjon og velsmakende. Andebrystet til hovedrett var absolutt godkjent, men går ikke inn som det helt beste andebryst som er spist. Sjokoladefondanten til dessert var perfekt.

Alt i alt en bra opplevelse.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Rein-AmundS
Anmeldt 9. oktober 2017

Vi har vært her før og kom tilbake. Denne uken er det ikke mye folk i Hemsedal. I restauranten er det rolig. Vi fikk gode hamburgere og pommes-frites med søtpoteter. Hyggelig betjening. Anbefales.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Voyagian
Anmeldt 25. september 2017

Veldig burger med mulighet til å velge godt tilbehør, som søtpoteter. God risotto. Ligger like ved hovedveien. Morsomme sittegrupper inne, trivelige folk som jobber der. Kommer nok tilbake neste gang jeg er i Hemsedal.

Dato for besøk: september 2017
Takk, Brevdue

Reisende som så på Kroken Bar & Bistro, så også på

Hemsedal, Hemsedal kommune

Har du vært i Kroken Bar & Bistro? Del dine erfaringer!