“Sjukt digg!”

Vurdert som nr. 2 av 24 Restauranter i Hemsedal
Beskrivelse: Kom å prøv vår nye sommermeny. Vi har noe for alle ! Velkommen
Beskrivelse: Kom å prøv vår nye sommermeny. Vi har noe for alle ! Velkommen
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Vi bestilte vegetarburger og burger med trøffel-majones. Begge to var veldig gode. Grønnkål som tilbehør var overraskende godt, det var også søtpotet-frisene! Toalettene var også rene. Sjukt digg all sammen! Rask og hyggelig service!

Takk, isaksen84

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god burger å service med tilpasning for barn som absolutt ville spise ris istedenfor alt annet.
Kommer tilbake flere ganger.

Takk, GrandTour20754040182
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Her får du skikkelige burgere, topp service og god stemning. Godt med tilbehør også. Stor uteservering. Lurt å booke bord, er ofte fult. De har Take away.

Takk, Adventures67
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Vi skulle bare stoppe for et måltid da vi var på gjennomreise. Vi ble spurt om vi hadde bestilt bord, så mulig lurt å bestille bord hvis man skal være i Hemsedal?
Uansett bord fikk vi og flaks var det! For vi fikk en svært positiv overraskende smaksopplevelse alle fire.
Ungdommen spiste sushibowl og vegetarburger med jalapeño, mens vi voksne spiste elgkarbonade og vegetarburger med pommefrittes med parmesan og friske urter til. Vegetarburgeren er noe bedre vi har spist, og det har blitt en del vegetarburgere opp gjennom årene som vi kan sammenligne med :-) Superbowlen var godt balansert og var en god porsjon! Elgkarbonaden var definitivt hjemmelaget! Den var også en smaksbombe av en rett som var godt balansert! Pluss for at urtene til pommesfritten var ferske! Kunne til fordel hatt litt mer parmesan i!
Absolutt verdt et besøk som vi kommer til å gjenta ved neste anledning :-)

Takk, F5641PYmonicab
Anmeldt 25. februar 2021

Burgerne var kanskje de beste jeg noen sinne har smakt, til og med det glutenfrie brødet var OK. Litt pricy, men verdt det.

Dato for besøk: februar 2021
Takk, HeidiF396

Reisende som så på Kroken Bar & Bistro, så også på

Hemsedal, Hemsedal kommune

Har du vært i Kroken Bar & Bistro? Del dine erfaringer!