“God mat.”
Anmeldelse av Ming Beijing House

Ming Beijing House
Vurdert som nr. 7 av 17 Restauranter i Gol
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Alltid god mat. Spiser her 3-4 ganger i året, og blir aldri skuffet. Rask servering og lave priser. Bedre blir det ikke.

Takk, ArneJ21

Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Alltid god mat og ferske grønnsaker.
Lammerettene er veldig møre og gode :)
Vennlig stab, og god service

Takk, benteu2017
Anmeldt 6. august 2018

Besøkte Ming Beijing House for første gang. det blir ikke den siste! Valgte den dyreste 4-retters menyen (kun kr 365). Først stor vårrull (selv byttet jeg til Peking-suppe), deretter kylling i sursøt saus, frityrstekt and i syrlig saus, fritert banan og kaffe. Nydelig og rimelig mat. Godt besøkt restaurant. Anbefales!

Takk, Norwegian_couple4
Anmeldt 5. august 2018

Servicen er alltid bra . Vi bruker og takeaway i blant og alt er like bra. Kort ventetid og hyggelige lokaler. Det er og bord ute for de som vil sitte i friluft.

Takk, margitwm
Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Vi ble tatt godt imot, og henvist til et bord. Det tok en god stund før servitøren kom tilbake for bestilling av mat og drikke. Det hadde vært en fordel og tatt drikkebestilling med en gang, det var veldig varmt den dagen, men vi fikk kun menyene, og goood tid til å velge hva vi ville ha. Maten og drikke kom da kjapt nok, og det var rikelige porsjoner. Men den var overraskende mild til kinamat å være, og strimlet biffkjøtt var skåret langsmed fibrene i kjøttet. Dette ga seige og trevlete resultat, som ble litt slitsomme å spise. Desserten var, i likhet med middagen av rikelig størrelse, og både delikat og velsmakende. Personalet er tilstedeværende og effektive. Kanskje litt FOR effektive, de rydder bort tallerknene i samme sekund siste gaffelbit forlater den, de venter ikke til alle ved bordet er ferdige med sin rett. Alt i alt; Vi ble mette, til en grei pris. Men heller ikke noe mer.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Tore S

Reisende som så på Ming Beijing House, så også på

Har du vært i Ming Beijing House? Del dine erfaringer!