“Alltid hyggelig middag her!”
Anmeldelse av Ming Beijing House

Ming Beijing House
Vurdert som nr. 7 av 17 Restauranter i Gol
Anmeldt 3. august 2021

God mat som kommer raskt og hyggelig personale☺️ Også koselig, rent og pent lokale ☺️ Restauranten har hatt lang levetid og de vet hva sultne gjester vil ha.

Takk, Vildehvitsand

Anmeldt 15. februar 2021 via mobile enheter

De som tok mot bestilling lot oss vente minst 15 min før de kom til bordet og tok opp bestilling. I mellomtiden brettet de servietter og så på oss. Hvem har lært opp disse jentene som jobbet der til å være så uhøflige og treige? Måtte vente en time på dårlig mat. Maten smakte ingenting. Hadde jeg hatt bind for øynene hadde jeg ikke kjent hva jeg spiste overhodet. Ingen smittevernregler overholdes. Man blir sittende tett i tett uten plexiglass eller avstand. Vask av bord foregår ved å dusje ut i rommet med spray. Betaling må man gjøre selv ved å stå i kø uten respons.. mor i restauranten går med munnbind ned på haka.. er det mulig? Ingen må gå og spise her. Dårlige av maten ble vi også. Skam dere!

Dato for besøk: februar 2021
1  Takk, 422lindiss
Anmeldt 13. desember 2020 via mobile enheter

Alltid god mat her! Spiser ofte på Ming, det er alltid god service og god mat. Flere spennende og gode retter. Anbefales!

Dato for besøk: desember 2020
Takk, 816eirikr
Anmeldt 8. november 2020

Hyggelig personalet. Mye og god mat. Eier og driver av restauranten husker hva du pleier å bestille.

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, Mona061969
Anmeldt 22. september 2020

Maken til muggen dame som møtte oss i døren .Sur og uhøflig betjening med dårlig serviceinnstilling. Vi valgte å ikke spise her og kommer heller aldri til å dra hit igjen. Ble helt sjokkert over hvor dårlig service det var her!! Anbefales å styre unna denne restauranten dersom du ønsker å dra til ett sted hvor betjeningen bryr seg om sine kunder. Stiv pris. De klarte verken å lage medium sterk biff chopsuey eller tilby isvann.

Dato for besøk: september 2020
4  Takk, 461gamerk

Reisende som så på Ming Beijing House, så også på

Har du vært i Ming Beijing House? Del dine erfaringer!