“God mat”
Anmeldelse av Ming Beijing House

Ming Beijing House
Vurdert som nr. 7 av 17 Restauranter i Gol
Anmeldt 6. august 2021

God mat og meget hyggelig betjening. Har spist på denne restauranten i over 20 år. Alltid hyggelig å komme tilbake til Ming

Takk, 257joakimb

Anmeldt 3. august 2021

God mat som kommer raskt og hyggelig personale☺️ Også koselig, rent og pent lokale ☺️ Restauranten har hatt lang levetid og de vet hva sultne gjester vil ha.

Takk, Vildehvitsand
Anmeldt 15. februar 2021 via mobile enheter

De som tok mot bestilling lot oss vente minst 15 min før de kom til bordet og tok opp bestilling. I mellomtiden brettet de servietter og så på oss. Hvem har lært opp disse jentene som jobbet der til å være så uhøflige og treige? Måtte vente en time på dårlig mat. Maten smakte ingenting. Hadde jeg hatt bind for øynene hadde jeg ikke kjent hva jeg spiste overhodet. Ingen smittevernregler overholdes. Man blir sittende tett i tett uten plexiglass eller avstand. Vask av bord foregår ved å dusje ut i rommet med spray. Betaling må man gjøre selv ved å stå i kø uten respons.. mor i restauranten går med munnbind ned på haka.. er det mulig? Ingen må gå og spise her. Dårlige av maten ble vi også. Skam dere!

Dato for besøk: februar 2021
1  Takk, 422lindiss
Anmeldt 13. desember 2020 via mobile enheter

Alltid god mat her! Spiser ofte på Ming, det er alltid god service og god mat. Flere spennende og gode retter. Anbefales!

Dato for besøk: desember 2020
Takk, 816eirikr
Anmeldt 8. november 2020

Hyggelig personalet. Mye og god mat. Eier og driver av restauranten husker hva du pleier å bestille.

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, Mona061969

Reisende som så på Ming Beijing House, så også på

Har du vært i Ming Beijing House? Del dine erfaringer!