“Finn et annet sted å spise!!!”
Anmeldelse av Jafs Gol

Jafs Gol
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Gol
Anmeldt 3. januar 2019

Har stoppet på denne kroen mange ganger for en del år siden, og vært fornøyd med maten. Men kommer nok aldri til å stoppe her noe mer. Da vi hadde satt oss ved bordet og skulle ta av yttertøyet, kjente vi hvor kaldt det var i lokalet, og etter et toalettbesøk, var jeg gjennomfrossen. Der var det enda kaldere, og der hang spotlighten (den ene som lyste) og slang i ledningen fra taket. Så her burde nok en eller annen etat ta en inspeksjon!!!
Da maten kom på bordet, etterlyste jeg sursøt saus. Jeg hadde bestilt kyllingnuggets, og det sto på menyen at det fulgte med sursøt saus. Jeg fikk beskjed om at det hadde de ikke, og mannen bak disken foreslo at jeg kunne bruke ketchup i stedet!!!! Jeg var kjempesulten, og måtte bare spise, men halvveis ut i måltidet kom han med sursøt saus i små bokser. Det sto også at det var salat til maten, men de serverte kinakål. Porsjonene var små og ganske dyre. Det var f.eks en liten tomatskalk som var delt i 2, og en agurkskive som var delt i 2, og noen maiskorn, samt litt kinakål. Så jeg anbefaler å kjøre noen meter lenger nedover eller oppover i dalen før du stopper og spiser. Det skal i alle fall jeg gjøre neste gang jeg er sulten i Hallingdal :-)

Takk, Vivpriw

Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Betalte alt for mye for noe som ikke sto til det de reklamerte for i det hele tatt.. Maten var overkokt/stekt og det var en alt for liten porsjon. Smaken var dårlig og servicen var dårlig. Kjør forbi!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Hessh94
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Må være en av de dårligste veimat / burger sjappene som eksisterer.
Arrogante folk i kassen etterfulgt av utrolig skitne bord og forferderlig dårlig kvalitet på maten.

Dato for besøk: april 2018
2  Takk, Fredrik F
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Her er det på tide at mattilsynet tar et besøk fort og stenger stedet. Kjøttet er bedervet. Biffsnadder.
Jeg har reist verden rundt, og blitt servert mye rart, men er det verste jeg har betalt for. Og det var dyrt også....
STYR UNNA

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, bj_rnh771
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Forferdelig mat! Hvem serverer kald saus på flaske ? Jo tydeligvis denne plassen! Var her med mann og mine tre barn og hadde det ikke vært for att barna var med hadde jeg flydd i taket. Møkkete, fult av fluer og dårlig service! Bestilte kylling burger og hadde jeg fått noe tilnærmet bilde hadde jeg kanskje vært litt mere fornøyd! Fikk noe som så ut som en snitzel og smakte ikke kylling, salaten var slapp og vanelig hamburger dressing. Ifølge bilde skulle det være blant annet rømme dressing og sweet chilli dressing, men dette hadde de ikke. Pommes frittes er noe av det billigste ett serverings sted putter på talerkenen, men dette var knapt en håndfull. Prisen var høy og ikke vært det! Mann og barn ble svært dårlige iløpet av natten og morgen timene og dette skylles deres mat! Burde ikke fått lov til å drive noe som er så sykt dårlig!

Dato for besøk: august 2018
3  Takk, Ingvild J

Reisende som så på Jafs Gol, så også på

Har du vært i Jafs Gol? Del dine erfaringer!