Bølgen best

Anmeldt 30. november 2019
748audunm
Ål, Norge
80-tallssydenfølelse i høstferien

Vi hadde en mkko-høstferie på Pers og badet hver dag. Flott badeanlegg for små og store. Store... les mer

Anmeldt 29. september 2020
kjetilbj
Oslo, Norge

Anmeldt 13. juli 2020

Bør oppdateres.
Dyrt. Slitt. Uhygenisk. Noen ungdommer som badevakter som ikke fulgte med. Ingen antibac tilgjengelig.
Ingen rullestol inngang.
Helt likt som for 20 år siden. bør stenges for å pusses opp..

2  Takk, V6157EQjuliep
Anmeldt 11. juli 2020

Anlegget fremstår som slitt og i behov av oppgradering. Kunne spandert et par malingsstrøk her og der.
Virker ikke som coronarestriksjoner ble overholdt- lokalet var overfylt. Bunnen i det ene bassenget var altfor grovt og ungen skrapte seg opp stygt. Cafeen var nermest tømt for varer og brus.

1  Takk, Christina E
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

For mye folk for at Tropicana tok forhåndsregler til Covid-19. Ingen synlig desinfiseringsstasjoner for gjestene.
Manko på badevakter, og Badeevaktene de brukte var ungdom som ikke fulgte med på gjestene.
Det florerte med fluer og maur på badelandet.
Bortkasta penger å bruke for en familie på 4 (700:-)

2  Takk, 485catharinat
Anmeldt 30. november 2019 via mobile enheter

Mange år har gått siden Tropicana startet opp. Stedet bærer noe preg av dette, blant annet garderoben. Svært få av garderobeskapene kan låses. Ute i badeanlegget ser man at enkelte ting burde vært pusset opp. Men skifer og naturstein trekker opp inntrykket. I svømmebassenget er temperaturen en smule kald. For oss ble bølgebassenget vinneren, selv om vi ble «snytt for» en bølge, da man glemte den... Pytt pytt. På denne tiden kan man ikke ta de større skliene, ei heller bade ute. Boblebadet var stort sett smekkfullt. Da skorter det litt på mulighetene... Men is var en god trøst;-). Ellers slo vi oss til ro med at bølgebassenget var underholdning nok. Tok ellers en rask titt inn i Jungelland. Ganske så slitt verden, men neppe noe de aller minste bryr seg så veldig mye om... Savnet ellers en litt større klokke på veggen og kanskje litt mer info om hvor ofte bølgen ble satt på. Alt i alt en helt grei nok opplevelse.

Dato for opplevelse: november 2019
Takk, 748audunm
Anmeldt 10. oktober 2019 via mobile enheter

Tropicana er plassen for å koble inn litt sommer de kalde vintermånedene. Om sommeren utvides fasilitetene med utendørs avdeling

Dato for opplevelse: oktober 2019
1  Takk, 692hansl