CheapTicketsUSD 96
Orbitz.comUSD 96
TripadvisorUSD 96
Snaptravel
Anmeldt 11. juli 2020

Magisk plass att bo på. Leiligheten var ren og meget koselig med hyggelig kjøkkenkrok. Stort bad innredet i gammel stil. Stor seng. Det går en rød tråd i innredningen i leiligheten. Allt på denne gården er gjennomført fra A-Å. Fantastisk frokost i låven, låven som er et kapittel for seg selv og må oppleves. Kort vei til sentrum. Familjen Helsa med personale gjør allt riktig! Kommer absolutt tilbake.

Takk, LasseN214
Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Vi startet norgesferie 2020 i Gol og fant Hesla Gård på nettet. Vi overnattet i Kårboligen og hadde en utrolig sjarmerende opplevelse. Innehaveren tok oss i mot med åpne armer og gjorde alt for at vi skulle ha det bra. Frokost ble servert i hagen med klukkende høner som gikk rundt på tunet og som selv bidro med egg til måltidet.
Så mye mer personlig og koselig enn et hotellrom.... anbefales på det sterkeste;)

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, arildth
Anmeldt 11. juni 2020 via mobile enheter

Var litt tilfeldig at vi overnattet her, men det var en meget positiv opplevelse. Stor og fin leilighet, rent og ryddig med gode senger. Flott tun med mye fint å se og oppleve. Små sittegruppe rundt på området og driftsbygningen er veldig flott innredet. Topp dette med nydelig frokost og trivlig betjening, så har du oppholdet på Hesla Gård. Gleder oss til neste besøk

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 17stigb
Anmeldt 4. oktober 2019 via mobile enheter

Jeg, kona og sønnen på 11 år booket en overnatting på Hesla gård. Vi bodde i en stor og fin leilighet med kjøkken, stue, soverom og bad. Rent og fint. Nydelig frokost ble servert i fjøset. Et stille og behagelig sted som ligger landlig til rett utenfor Gol sentrum. Vi takker for er fint opphold.

Dato for oppholdet: oktober 2019
1  Takk, tveier
Anmeldt 8. september 2019

En idyllisk plass med mye historie. Flotte hytter hvor de har tatt vare på det gamle. God plass, rent, delikat og gode senger og spisesalen er magisk. Må oppleves. Vertskapet er svært hyggelig super service. Anbefales!

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, Ane L