Agoda.comUSD 150
Orbitz.comUSD 93
Trip.comUSD 93
HurbUSD 93
Anmeldt 23. juni 2021

Dette er noe av det flotteste vi har opplevd på turene våre. Hesla Gård i Gol. En helt nydelig gjennomført gård med en perfekt kombinasjon av det historiske og det moderne, komfortable. Vi bodde i Kårhuset, i en komplett leilighet med alt man trenger. Svær terrasse, nydelig bad, romantisk fra a til å. Så kom frokosten!! Dette har vi ikke opplevd maken til. Vi spiste i fjøset, fikk helt fabelaktige råvarer, enormt utvalg av alt og ikke minst den herligste bevertning vi har vært borti. Tusen takk, dette må bare så mange så mulig oppleve!!

Takk, marjab770
Anmeldt 29. mai 2021 via mobile enheter

Fantastisk vert som tok oss imot. Vi fikk bo i et sjarmerende stabbur med en fantastisk deilig seng. Sov som en konge.

Hjemmebakt brød servert på døren til frokost.

Hagen soner til disposisjon er en virkelig oase å slappe av i etter en fjelltur på Golsfjellet.

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, Håkan L
Anmeldt 18. september 2020 via mobile enheter

Vi hadde en utenom det vanlige overnattings opplevelse på gjestfrie Hesla Gård. Et fantastisk gårds tun med mange gamle hus og stabbur innredet i gammel bondestil, utrolig koselig!!
Frokosten var helt ubeskrivelig, en varm sommer morgen. Det ble ute frokost mellom epletrærne i hagen for alle gjestene. Hønsene gikk og vandret mellom bordene og vi fikk servert nydelig frokost til hvert bord. En eventyrlig opplevelse, vi ikke har opplevd før. Kan anbefales!

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 17vibekem
Anmeldt 14. august 2020

Skikkelig fine bygninger med historie. Gjennomført og genuint dekorert med eldre antikviteter. Koselig g snilt personell. Den så kalte "enkle frukosten"var kjempefin. Vi ønsker at vi hadde booket flere netter.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 832susannab
Anmeldt 11. juli 2020

Magisk plass att bo på. Leiligheten var ren og meget koselig med hyggelig kjøkkenkrok. Stort bad innredet i gammel stil. Stor seng. Det går en rød tråd i innredningen i leiligheten. Allt på denne gården er gjennomført fra A-Å. Fantastisk frokost i låven, låven som er et kapittel for seg selv og må oppleves. Kort vei til sentrum. Familjen Helsa med personale gjør allt riktig! Kommer absolutt tilbake.

1  Takk, LasseN214