Agoda.comUSD 183
Orbitz.comUSD 94
EtripUSD 94
FindHotelUSD 94
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Vi ble tatt i mot av et fantastisk vertskap og overnattet i et utrolig stilfullt og forseggjort stabbur fra 1632. Det var imponerende å se håndverket i alt fra selve bygningene til de små detaljene, som vasker, bord i spisehallen og dekorasjoner av alle slag. Standarden på alt er meget bra. Det er sjelden jeg gidder å skrive anmeldelser, men dette stedet fortjener virkelig topp rating!

Takk, Lars K
Ligia Hesla, Owner på Hesla Gård Pensjonat, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. mars 2022

Hei Lars!

Tusen takk for så fantastisk besøk. Hjertelig velkommen til Hesla gård igjen.
Ha en fin dag.

Helsinger fra,
Hesla gård

Anmeldt 23. juni 2021

Dette er noe av det flotteste vi har opplevd på turene våre. Hesla Gård i Gol. En helt nydelig gjennomført gård med en perfekt kombinasjon av det historiske og det moderne, komfortable. Vi bodde i Kårhuset, i en komplett leilighet med alt man trenger. Svær terrasse, nydelig bad, romantisk fra a til å. Så kom frokosten!! Dette har vi ikke opplevd maken til. Vi spiste i fjøset, fikk helt fabelaktige råvarer, enormt utvalg av alt og ikke minst den herligste bevertning vi har vært borti. Tusen takk, dette må bare så mange så mulig oppleve!!

Takk, marjab770
Anmeldt 29. mai 2021 via mobile enheter

Fantastisk vert som tok oss imot. Vi fikk bo i et sjarmerende stabbur med en fantastisk deilig seng. Sov som en konge.

Hjemmebakt brød servert på døren til frokost.

Hagen soner til disposisjon er en virkelig oase å slappe av i etter en fjelltur på Golsfjellet.

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, Håkan L
Anmeldt 18. september 2020 via mobile enheter

Vi hadde en utenom det vanlige overnattings opplevelse på gjestfrie Hesla Gård. Et fantastisk gårds tun med mange gamle hus og stabbur innredet i gammel bondestil, utrolig koselig!!
Frokosten var helt ubeskrivelig, en varm sommer morgen. Det ble ute frokost mellom epletrærne i hagen for alle gjestene. Hønsene gikk og vandret mellom bordene og vi fikk servert nydelig frokost til hvert bord. En eventyrlig opplevelse, vi ikke har opplevd før. Kan anbefales!

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 17vibekem
Anmeldt 14. august 2020

Skikkelig fine bygninger med historie. Gjennomført og genuint dekorert med eldre antikviteter. Koselig g snilt personell. Den så kalte "enkle frukosten"var kjempefin. Vi ønsker at vi hadde booket flere netter.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 832susannab