Anmeldt 5. august 2021

Under frokosten på et annet overnattingssted ble vi tipset om Hesla Gaard Pensjonat. Vi ringte umiddelbart og fikk booket det siste ledige rommet, noe som viste seg å være et romantisk og innbydende stabbur. Vi ble ønsket varmt velkommen. Det er vanskelig å forklare, med det var noe med stemningen og atmosfæren på stedet som var helt unik. Stabburet så gammelt ut, men på innsiden var det både kjøkken, gode senger, toalett og dusj. Vertinnen Ligia har nok en stor del av æren, med bl.a. hjemmebakt brød til frokosten. Kort sagt var det sommerens høydepunkt og en opplevelse av de sjeldne.

1  Takk, Eivlid
Ligia Hesla, Owner på Hesla Gård Pensjonat, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. mars 2022

Hei Eivlid!

Takk for din fine ordene. Det var så hyggelig å har deg her. Hoppas vi ses snart igen.
Har en fin dag.

Hesla gård

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig avslappende stemning. Alt av fasiliteter selv på gammelt stabbur fra 1632. Kjempegode senger, air condition, Wi-Fi, kjøleskap, komfyr, kaffetrakter m.m Frokosten i seg selv er en opplevelse. Fin hage med ulike familieaktiviteter som kubb og bowling. Sjarmerende høns på tunet skaper stemning. Anbefales

1  Takk, Laila N
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Vi ble tatt i mot av et fantastisk vertskap og overnattet i et utrolig stilfullt og forseggjort stabbur fra 1632. Det var imponerende å se håndverket i alt fra selve bygningene til de små detaljene, som vasker, bord i spisehallen og dekorasjoner av alle slag. Standarden på alt er meget bra. Det er sjelden jeg gidder å skrive anmeldelser, men dette stedet fortjener virkelig topp rating!

Takk, Lars K

Hei Lars!

Tusen takk for så fantastisk besøk. Hjertelig velkommen til Hesla gård igjen.
Ha en fin dag.

Helsinger fra,
Hesla gård

Anmeldt 23. juni 2021

Dette er noe av det flotteste vi har opplevd på turene våre. Hesla Gård i Gol. En helt nydelig gjennomført gård med en perfekt kombinasjon av det historiske og det moderne, komfortable. Vi bodde i Kårhuset, i en komplett leilighet med alt man trenger. Svær terrasse, nydelig bad, romantisk fra a til å. Så kom frokosten!! Dette har vi ikke opplevd maken til. Vi spiste i fjøset, fikk helt fabelaktige råvarer, enormt utvalg av alt og ikke minst den herligste bevertning vi har vært borti. Tusen takk, dette må bare så mange så mulig oppleve!!

Takk, marjab770
Anmeldt 29. mai 2021 via mobile enheter

Fantastisk vert som tok oss imot. Vi fikk bo i et sjarmerende stabbur med en fantastisk deilig seng. Sov som en konge.

Hjemmebakt brød servert på døren til frokost.

Hagen soner til disposisjon er en virkelig oase å slappe av i etter en fjelltur på Golsfjellet.

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, Håkan L