“Helt OK serveringssted for et kjapt måltid”
Anmeldelse av Erik's Grill & Sportsbar

Erik's Grill & Sportsbar
Vurdert som nr. 9 av 17 Restauranter i Gol
Anmeldt 7. august 2018

Var ute etter et kjapt måltid etter lang kjøring og Bjørnepark. Ble anbefalt stedet av hotellet. Bestilte indrefilet og hamburger, som kom kjapt. Smakte bra for liten og stor, men var litt mye fluer i rommet. Priser helt OK.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Osloulven

Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Leste andre anmeldelser her som mente burgeren var tørr. Vi spiste veldig god og saftig hjorteburger. Rask og god service :)

Dato for besøk: juli 2018
Takk, yngvev2015
Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Bestilte to salater for at vi skulle få mat fort, det tok 45 min og vi var inne og spurte etter maten 3 ganger . 510 kr . For salat og vann. Vi satt ute og der var det skitten og uhygienisk.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, ninambj
Anmeldt 21. januar 2018 via mobile enheter

Denne lille og hyggelige sportsbaren ligger inne i Pers hotellkompleks.
Vi var 20 personer som skulle spise pizza, med drikke til. Med åpent kjøkken, kunne vi se hvordan kokken jobbet. Pizzaene var Italian style og smakte godt!
Sportsbaren som er pyntet med effekter fra mange tidligere rallyer på Golsfjellet, ga oss god service!

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Offisersbladet
Anmeldt 9. august 2017 via mobile enheter

Etter og ha bodd på pers hotell mange ganger siste 20 år, er jeg litt skuffet over at den lokale restaurant i 1 etg leverer dårlig mat. Erik spesial som er signatur pizza til hotell, er så dårlig at en vanlig grandis, ville vært en kraftig oppgradering. Tørr bunn, og de steiker pizza for mye. I tillegg tar de feil pris på pizza selv om riktig pris står i deres egen meny... Etter litt mas, retter de pris, men ble null tips denne gang.
Dette er nok siste gang jeg spiser der.
Buffé i 2etg er til gjengjeld mye bedre valg, det er den andre resten på hotellet.

Dato for besøk: august 2017
1  Takk, kjetil67

Reisende som så på Erik's Grill & Sportsbar, så også på

Har du vært i Erik's Grill & Sportsbar? Del dine erfaringer!